stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 186022
  • 15 آبان 1399 - 14:24
3
 مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی:

لغو نماز جمعه در ۷ نقطه استان مرکزی

قلم_مرکزی_مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: فردا نماز جمعه در ۷ نقطه استان مرکزی لغو شد و این مراسم در اراک با اعمال پروتکل‌های سختگیرانه در اراک برگزار خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

 مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: اقامه نماز جمعه این هفته ۱۶ آبان ماه در هفت نقطه استان لغو شده و در اراک نیز با اعمال پروتکل های سختگیرانه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام هادی میرزایی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن برخی نقاط استان مرکزی در وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا نماز جمعه این هفته در  هفت نقطه استان مرکزی از جمله شهرهای ساوه، خمین، دلیجان، نوبران، نراق، آوه، قورچی باشی اقامه نخواهد شد.
وی با اشاره به محدود شدن جمعیت در برگزاری نماز جمعه‌ این هفته اراک نیز افزود: نماز جمعه این هفته شهرستان اراک نیز با اعمال محدودیت ها و پروتکل‌های سختگیرانه با حداکثر ۱۰۰ نفر جمعیت برگزار خواهد شد.
مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به توصیه هایی که قرار است نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته در خطبه ها ایراد کند، گفت: تبیین منویات مقام معظم رهبری مبنی بر به میدان آمدن جوانان و آحاد مردم برای کنترل شیوع بیماری کروناویروس مهمترین محور خطبه‌های این هفته است تا سخنان اخیر رهبری در قالب قرارگاه رسانه ای تبیین شود.
وی افزود: براساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای استان قرار بود نماز جمعه در سه شهر استان اقامه نشود، اما با هم اندیشی از طریق ائمه جمعه و هماهنگی با فرمانداری و مرکز بهداشت این نقاط به هفت شهر افزایش یافت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.