stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 18544
  • 15 آذر 1394 - 16:26
1

آیا تایگر وودز می‌تواند دوباره گلف بازی کند؟

قهرمان بزرگ گلف این روزها دور از زندگی حرفه‌ای است و در دوران ریکاوری بعد از آسیب‌دیدگی‌ کمر به سر می‌برد.

قلم | qalamna.ir :

 به نقل از یورو اسپورت، تایگر وودز آمریکایی به خاطر مدل آسیب دیدگی‌اش باید بیشتر مدت روز را دراز بکشد. در برنامه روزانه او تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی در ساحل وجود دارد.

وودز در مصاحبه‌اش با مجله «تایم» اعلام کرده است که شاید هرگز دوباره گلف بازی نکند. این فکر وودز را آزار نمی‌دهد زیرا ترجیح می‌دهد زمانش را با فرزندانش بگذارند.

وودز از ماه سپتامبر و اکتبر که عمل جراحی انجام داده، تاکنون گلف بازی نکرده است. او در این‌باره گفت: دوران حر‌فه‌ای خوبی داشتم. بیشتر از آنچه در توانم بود، تاکنون در گلف انجام دادم. در دهه سی‌ زندگی‌ام به سر می‌برم و با توجه به این سن، عملکرد خوبی داشتم. هرگز این را پیش‌بینی نمی‌کردم. با تمام می‌خواهم به گلف ادامه دهم. البته این چیزی نیست که می‌خواهم اتفاق بیافتد. باید با آن کنار بیایم. برایم مهم‌تر‌ است که با کودکانم وقت بگذارم. نمی‌دانم پیش از این بدون حضور در زندگی کودکانم چگونه زندگی کرده‌ام. فکر می‌کنم زندگی با آنها فوق‌العاده‌ است.

1418968421966_17-examples-of-tiger-woods.jpgتایگر وودز درباره دوران استراحت بعد از عمل جراحی خود نیز گفت: برنامه‌ای وجود ندارد. دغدغه‌ ذهنی وجود ندارد. همیشه در زندگی هدف‌ داشتم. در حال‌ حاضر باید دوباره در این‌باره فکر کنم. هدفم این است امروز کاری نکنم. درک این مساله برای فردی که دوست دارد کار کند، سخت است.

وودز به زودی ۴۰ سالگی را رد می‌کند. در این سن نیز اگر آسیب‌دیدگی‌ را پشت سر بگذارد، می‌تواند دوباره به اوج برگردد.

او در این‌باره گفت: باید سلامتم را به دست آورم تا بتوانم دوباره به اوج برگردم. فکر نمی‌کنم کاملا بهبود پیدا کنم اما اگر بتوانم دوباره به اوج برگردم، عالی است. اگر درد نداشته باشم، مشکلی وجود ندارد و می‌توانم این کار را انجام دهم. ممکن است با کلی درد نیز به گلف برگردم. سن که بالا می‌رود، درد وجود دارد. با این حال، نیاز به جراحی دوباره ندارم. نمی‌خواهم دوباره کاری کنم که نیاز به جراحی داشته باشم. هفت جراحی تاکنون انجام دادم. چهار جراحی در زانو و سه جراحی در ناحیه کمر داشتم. همین کافی است. آخرین باری که گلف تماشا کردم را به یاد نمی‌آورم. نمی‌توانم تماشای گلف را تحمل کنم مگر این که یکی از دوستانم بازی کند و شانس پیروزی داشته باشد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.