stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 184744
  • 12 آبان 1399 - 14:19
1

رحمانی فضلی: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به معنای انفکاک مسوولیت‌ها نیست

رحمانی فضلی: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به معنای انفکاک مسوولیت‌ها نیست

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه این قرارگاه به معنای انفکاک مسئولیت‌ها و وظایف نیست، گفت: قرارگاه عملیاتی برای تجمیع همه مسوولیت‌ها برای پشتیبانی بیشتر به وزارت بهداشت است که در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارد.

قلم | qalamna.ir :

، امروز سومین جلسه عمومی در قالب قرارگاه در این هفته برگزار شد که محور نشست روز گذشته شورای اجتماعی، موضوع مشارکت در حوزه کرونا بود، امروز هم نشست ویدئو کنفرانسی و حضوری با استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با تمرکزی که در این موضوع شروع کرده‌ایم، بتوانیم این مرحله را با گام‌های بلندتر و با موفقیت برداریم.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه این قرارگاه به معنای انفکاک مسؤولیت‌ها و وظایف نیست بلکه تجمیع همه مسؤولیت‌ها برای پشتیبانی بیشتر به وزارت بهداشت که در خط مقدم هستند، است گفت: استانداران و فرمانداران پیش‌تر هم به کادر درمان کمک می‌کردند که با تشکیل این قرارگاه تلاش شأن بیشتر خواهد شد.

وی با قدردانی از صبر و درایت وزیر بهداشت، خاطرنشان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها را فعال می‌کنیم. با وسیع‌تر کردن حوزه غربالگری و تشخیص و بسیج عمومی‌تر امکانات، امیدواریم این گام‌ها با موفقیت و شتاب بیشتر برداشته شود چون مردم هم همین انتظار را دارند انتظارشان به حق است.

وزیر کشور خطاب به رسانه‌ها گفت: از رسانه‌ها توقع دارم این موضوع اولویت اول آنان باشد، وقتی رهبری بین معیشت، اقتصاد و کرونا این را مهم‌تر می‌داند و به دلیل اهمیت موضوع، قرنطینه را باز می‌کنند و نشست تشکیل می‌دهند، انتظار از رسانه‌ها این است، مقابله با کرونا را اولویت نخست خود قرار دهند در همگرایی و اقناع سازی مردم تلاش بیشتر داشته باشند.

رحمانی فضلی افزود: در این مقطع که قرار است با انسجام بیشتر گام برداریم، نیاز به مشارکت بیشتر داریم که نخستین گام در مشارکت، خود مراقبتی و گام دوم دگر مراقبتی است و بعد از آن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باید مورد تاکید قرار بگیرد که این همان نقش رسانه است‌.

منبع:

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.