stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 18444
  • 15 آذر 1394 - 11:39
6

رییس پلیس راه کرمانشاه: تردد در برخی محورهای استان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزنده بودن سطح تمامی جاده‌های استان، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای گردنه “مله ماس”، ” بیدسرخ” و محور سه راهی نهاوند با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محمد مرادی با اشاره به شروع بارش برف از شب گذشته(۱۴ آذر) در تمام محورهای استان، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمام راه‌های اصلی استان باز هستند و مشکلی در تردد در سطح استان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: تنها در گردنه “مله ماس”، ” بیدسرخ” و محور نهاوند (سه راهی پلیس راه کنگاور تا شهرستان نهاوند) به علت حجم بالای بارش‌ها تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مرادی سطح تمام راه‌های استان را لغزنده عنوان کرد و افزود: همچنین در محور‌های شهرستانهای ثلاث باباجانی، روانسر و محدوده گردنه مرصاد شهرستان اسلام آبادغرب در کنار بارندگی خفیف برف، مه گرفتگی شدید هم وجود دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با توجه به این شرایط از تمامی رانندگان خواست تا پیش از تردد در سطح جاده‌های استان حتما از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مرادی به ادامه تردد زوار اربعین در سطح راه‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: تردد زوار اربعین هنوز هم ادامه دارد، اما از حجم ترددها کاسته شده است.

وی از رانندگان خواست تا با توجه به شلوغی و لغزنده بودن جاده‌ها به طور جد از انجام تخلفات حادثه ساز خودداری کرده و رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند./ ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.