stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 18395
  • 15 آذر 1394 - 11:11
0

تأخیر پرواز اصفهان به ۱۶ ساعت رسید

پرواز اصفهان ـ بندرعباس که قرار بود در ساعت ۱۶:۴۵ روز گذشته از اصفهان به سمت مقصد خود پرواز کند تا این لحظه به دلایل نامعلومی هنوز انجام نشده است.

قلم | qalamna.ir :

پرواز اصفهان ـ بندرعباس که قرار بود در ساعت ۱۶:۴۵ روز گذشته از اصفهان به سمت مقصد خود پرواز کند، به دلایل نامعلومی هنوز انجام نشده است.

  فارس، تاخیر در پرواز­ها بار دیگر موجب سرگردانی مسافران اصفهانی شد. بعد از ظهر دیروز، پرواز اصفهان ـ بندرعباس که قرار بود در ساعت ۱۶:۴۵ از اصفهان به سمت مقصد خود حرکت کند با تاخیر مواجه و به دلیل نامعلوم این پرواز همچنان انجام نگرفته است.

یکی از مسافران این پرواز در مورد دلایل این اتفاق گفت: پرواز ۳۴۶ ایران ایر اصفهان به مقصد بندرعباس ابتدا با دو ساعت تاخیر همراه شد اما پس از آن به دلایل متعددی اعلام گردید که امکان پرواز وجود ندارد.

وی در مورد دلایل اعلام شده از سوی هما تصریح کرد: ابتدا شرایط بد جوی بهانه شد اما جالب اینجاست که پرواز سایر شهرها به بندرعباس در همان زمان انجام شده بود، پس از آن خلبان اعلام کرد که دید افقی کم است و قادر به پرواز نیستم که نتیجه استعلام ما وجود دید ۲۴۰۰ متری و عدم وجود مشکل بود.

این مسافر پرواز اصفهان بندرعباس در ادامه افزود: حتی پیشنهاد دادیم که از طریق تهران به بندرعباس برویم که هیچ همکاری از سوی هما با ما نشد.

وی در خاتمه پاسخ‌گویی هواپیمایی ایران در مورد این تاخیر را بسیار نامناسب عنوان کرد و گفت: خلبان گفته که نمی‌توانم پروازی انجام دهم و پاسخ مسئولان نیز در شأن مسافران معطل مانده نبود.

تا این لحظه پیگیری خبرنگار ما در مورد دلیل این تاخیر از مسئولان مربوطه بدون پاسخ مانده است.

تیم والیبال نشسته بانوان ذوب‌آهن نیز دیگر مسافران این پرواز بودند که قرار بود ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز به مصاف حریف بندرعباسی خود بروند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.