stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 18356
  • 15 آذر 1394 - 10:43
6

حکم پرونده ضاربان مطهری تا دو هفته دیگر صادر می‌شود

حکم پرونده ضاربان مطهری تا دو هفته دیگر صادر می‌شود

١٩ آبان آخرین جلسه دادگاه حمله‌کنندگان به علی مطهری در دادسرای شهید قدوسی شهر شیراز برگزار شد. جلسه‌ای که به خاطر حضور شخص علی مطهری در آن متفاوت با سایر جلسات برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :

اگر آن روز علی مطهری به درخواست رضایت متهمان پرونده جواب مثبت می‌داد و از پیگیری شکایت خود صرف‌نظر می‌کرد دیگر انتظاری برای صدور حکم باقی نمی‌ماند و پرونده حادثه شیراز بدون صدور حکم مختومه اعلام می‌شد. حالا اما تنها دو هفته از زمان صدور حکم باقی مانده است.

حالا مصطفی ترک همدانی، وکیل علی مطهری با اشاره به اینکه وکیل متهمان درخواست فرصتی یک ماهه برای ارایه آخرین لایحه از دادگاه کرده بود، گفت: به احتمال زیاد تا دو هفته دیگر دادگاه حکم خود را در رابطه با این پرونده صادر کند. فرصت یک ماهه برای صدور حکم دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و دادگاه باید حکم خود را صادر کند.

گفتنی است، در اسفند ماه سال گذشته در جریان سخنرانی علی مطهری در دانشگاه شیراز عده‌ای موتور سوار در فرودگاه به وی حمله کردند و مانع برگزاری سخنرانی وی شدند. با شکایت علی مطهری پرونده حمله‌کنندگان به جریان قضایی افتاد و پس از برگزاری چهار جلسه اکنون پرونده و متهمان در انتظار حکم به سر می‌برند؛ حکمی که به احتمال زیاد تا دو هفته دیگر صادر خواهد شد. / اعتماد

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.