stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 18337
  • 14 آذر 1394 - 19:33
2

کفاشیان: قدردان حبیب کاشانی هستیم

رییس فدراسیون فوتبال مشکلاتی در سطح دروازه‌بانی وجود دارد اما سعی می‌کنیم آنها را با برگزاری کلاس‌های دانش افزایی برطرف کنیم.

قلم | qalamna.ir :
علی کفاشیان در حاشیه کلاس یک‌روزه مربی دروازه‌بانی در پاسخ به این سوال که در سال‌های گذشته چنین کلاس‌هایی برگزار شده یا نه؟ گفت: بالاخره مدرسانی در سال‌های گذشته آمده‌اند و تدریس کرده‌اند. گروه کارلوس کی‌روش هم از دانش بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در این موارد به ما کمک کنند اما قبول دارم که از این قبیل کلاس‌ها کمتر برگزار شده و باید بیش از پیش به کلاس دانش افزایی توجه کنیم.
 
او در واکنش به اظهارنظر برخی از مربیان از جمله مایلی‌کهن مبنی بر اینکه مدرک مربیگری آنها بالاتر از دستیاران کی‌روش است، اظهار کرد: هر چقدر هم که دانش ما بالا باشد حضور در این کلاس‌ها اشکالی ندارد چرا که می‌توانیم از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم و دانش‌مان را بیش از پیش افزایش دهیم. بعضی مواقع یک استاد در کلاس شاگردش حضور پیدا می‌کند و هر کسی می‌تواند در این کلاس‌ها مشکلاتش را حل کند.
 
 کفاشیان درباره اظهارنظر حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید مبنی بر اینکه برای صعود به المپیک همه باید کمک کنند و بازیکن ندادن یک باشگاه در کار این تیم اختلال ایجاد می‌کند، گفت: ما قدردان زحمات حبیب کاشانی هستیم و اگر به المپیک هم نرویم از او تقدیر خواهیم کرد و در دوره‌های آتی از تجربیات او استفاده می‌کنیم. ان‌شاءالله که به المپیک می‌رویم.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن ندادن باشگاه‌ها به تیم امید ناهماهنگی به وجود نمی‌آورد؟ گفت: ما آیین‌نامه و مقرراتی داریم و می‌توانیم با باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان را در اختیار نمی‌گذارند برخورد کنیم. شانزده باشگاه لیگ برتری داریم که هر کدام چند بازیکن در تیم ملی امید دارند. اگر تیمی بازیکنش را به تیم ملی امید ندهد حق سایر باشگاه‌ها پایمال می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش برای ماندن یا نماندن در ایران دو دل است و آیا برای تصمیم‌اش منتظر نتیجه انتخابات فدراسیون است؟ گفت: با او به توافق قطعی رسیده‌ایم که در دو بازی آخر تیم ملی در این مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی در تیم ملی بماند اما او برای ادامه کارش در ایران شروطی دارد که مربوط به نیازهای اولیه تیمش است. اگر نتوانیم آن شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم کی‌روش هم می‌تواند بگوید که نمی‌تواند با این شرایط به کارش ادامه دهد.
 
کفاشیان افزود: باید از اولین دیدارمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در شهریور ماه شرایط اولیه از جمله بازی‌های تدارکاتی، رفت و آمد تیم، اردوهای داخلی و خارجی و مانند آن را برای تیم ملی فراهم کنیم. این‌ها شرایطی است که هر کشوری برای تیم ملی‌اش نیاز دارد. ان‌شاءالله در آن زمان به فدراسیون چه ما باشیم و چه نباشیم کمک شود که حداقل تیم ملی کارش را با خیال راحت انجام دهد.
 
وی درباره انتقاد مظلومی از تعطیلی‌های لیگ برتر هم گفت: به هر حال در مقاطعی باید لیگ تعطیل می‌شد. اگر این اتفاق در این زمان رخ نمی‌داد باید در اواخر فصل صورت می‌گرفت. ضمن این که این برنامه از قبل از شروع فصل آماده شده و به مربیان ارائه شده بود. همه آنها روی آن نظر دادند و تاییدش کردند. در همه جای دنیا زمانی که تیم ملی بازی‌های حساسی دارد لیگ تعطیل می‌شود. از طرف دیگر بازیکنانی که به اردوی تیم ملی می‌روند قوی تر و باتجربه تر می‌شوند و در لیگ هم خود را بهتر نشان می‌دهند. باید از تعطیلات در راه سازندگی استفاده کنیم و بتوانیم توان باشگاه‌ها را هم بالا ببریم.
 
رییس فدراسیون فوتبال درباره جنجال اخیر لیگ برتر فوتبال ایران مبنی بر انتقال بازیکن سرباز تراکتوسازی به صبای قم در حالی که گفته می‌شود این انتقال برخلاف قانون بوده، تاکید کرد: در این باره آیین‌نامه‌ای را نوشتیم و طبق آن عمل می‌کنیم. عده‌ای برداشت‌های متفاوتی از آن می‌کنند و ما این پرونده را به کمیته حقوقی ارجاع دادیم تا آنها اگر تخلفی صورت گرفته باشد با خاطیان برخورد کنند.
 
او درباره عکسی که در حاشیه اجلاس سالانه AFC‌ در کشور هندوستان گرفته بود و لباس محلی هندوها را به تن داشت، گفت: در بعضی از کشورها مهمانی‌های سنتی برگزار می‌کنند و از ما خواستند در این مراسم شرکت کنیم و لباس‌های آنجا را هم به ما دادند.
 
کفاشیان درباره فردی که با او عکس انداخته بود و سابقه آن شخص اظهار کرد: او را چند سالی است که در اجلاس‌های AFC‌ می‌بینم و شناخت بیشتری ندارم .
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.