stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 18327
  • 14 آذر 1394 - 19:22
3

ورود نخستین تویوتا لندکروز ۲۰۱۶ به ایران+تصاویر

اولین تویوتا لندکروز ۲۰۱۶ وارد منطقه آزاد اروند شد. کمپانی تویوتا در جدیدترین مدل لندکروز تغییراتی در این خودروی محبوب ایجاد کرد.

قلم | qalamna.ir :
 تغییرات تویوتا لندکروز ۲۰۱۶ را می توان در تزئینات داخلی خودرو به خصوص قسمت عقب، تغییرا چراغ جلو و ترکیب بندی عقب خودرو مشاهده کرد.
لندکروز وارد شده به منطقه آزاد اروند
 
قسمت جلوی این خودرو طراحی کاملا جدیدی دارد که شامل مجموعه چراغ های جلوی نوین، جلوپنجره بال شکل بزرگ تر و سپری جدید با مجموعه چراغ های مه شکن بازطراحی شده است.
 
چراغ های جلوی جدید این خودرو دارای ساختار LED و هم چنین LEDهای دید در روز خواهند بود.
نمای عقب این خودرو کمترین تغییرات را تجربه کرده است. چراغهای عقب با همان نمای قبلی بوده با این تفاوت که چراغهای عقب مجهز به  LED شده است.
 
با ورود به کابین این خودرو مشخص است که تغییرات خاصی در آن انجام شده است.داخل کابین  از بالشتک‌های نرم‌تر بر روی تمامی صندلی‌ها استفاده شده و همچنین ضخامت برخی قطعات بکار رفته در داخل کابین هم نسبت به قبل بیشتر شده است.
 
عصرایران، از دیگر امکانات داخلی کابین هم می‌توان به یک صفحه نمایشگر ۴٫۲ اینچی TFT چند رسانه‌ای در کنسول مرکزی و یک صفحه نمایشگر بزرگ ۹ اینچی به جای ۸ اینچی مدل اصلی برای سیستم سرگرمی سرنشینان عقب، شارژر بی‌سیم با خروجی ۱۲ ولتی و… اشاره کرد.
 
موتور ۸ سلیندر این خودرو که ۵٫۷ لیتری است، ۳۸۱ اسب بخار قدرت دارد و با گیربکس ۸ دنده که برای این خودرو تعبیه شده، مشکل شتاب پایین آن نیز در مدل های قدیمی رفع شده است.
 
 
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.