stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 182928
  • 09 آبان 1399 - 10:43
0
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت مجلس 

چرخه تولید بیماری کرونا با نهضت اجتماعی بیماریابیِ فعال، کم شود

چرخه تولید بیماری کرونا با نهضت اجتماعی بیماریابیِ فعال، کم شود
قزوین - قلم- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: باید چرخه تولید بیماری کرونا را با نهضت اجتماعی بیماریابیِ فعال، کم کنیم که تحقق این هدف جز با ورود جدی گروه‌های مردمی و جهادی میسر نیست.
قلم | qalamna.ir :

قلم، فاطمه محمدبیگی روز جمعه در بازدید از مرکز بهداشت و درمان شهید بلندیان شهر قزوین، افزود: ابتلای خانوادگی به کرونا معضل بزرگی است که امروز شاهد هستیم و متاسفانه هر روز مرگ صدها نفر از هم‌وطنان‌مان را مشاهده می‌کنیم که این خسارت بزرگ جبران شدنی نیست.

وی گفت: باید تمام وضعیت شهر مقابله با کرونا باشد و در این شرایط تمامی دستگاه‌ها با تمام قوا ورود کرده و مردم را آگاه کنند.  

محمدبیگی اضافه کرد: باید رصد دقیقی کنیم و تجربیات دیگر کشورها در حوزه مقابله با کرونا را به کار بگیریم تا برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، گام‌های بلندی برداشته شود.

چرخه تولید بیماری کرونا با نهضت اجتماعی بیماریابیِ فعال، کم شود

عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه باید گشت سلامت در شهرها راه بیفتد، افزود: پیشنهاد می‌کنم درصدی از نیروهای هر دستگاه، مامور ویژه مقابله با کرونا شده و آموزش لازم را دیده و در دستگاه خود این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.  

این نماینده افزود: شیوع ویروس کرونا وارد فاز جدیدی شده است بنابراین تقویت کادر درمان یک ضرورت است و باید جذب ۱۰ هزار نیروی جدید در حوزه سلامت در دستور کار دولت و وزارت بهداشت و درمان قرار بگیرد.  

وی گفت: احساس می‌شود بخش قابل توجهی از مردم هنوز عمق خطر کرونا را درک نکرده اند و جدی نگرفته اند، باید حساسیت لازم در جامعه ایجاد شود و برای این منظور باید تمام نهادها و دستگاه‌ها پای کار باشند و در این حوزه احساس تکلیف کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.