stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 182858
  • 09 آبان 1399 - 8:00
3

مسابقات سختی در لیگ بسکتبال پیش رو داریم

مسابقات سختی در لیگ بسکتبال پیش رو داریم
قلم/اصفهان_ سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در ارتباط با فصل جدید لیگ برتر بسکتبال گفت: احساسم این است، به دلیل این‌که اکثر  تیم‌های حاضر در رقابت‌ها از حداقل دو بازیکن خارجی بهره می‌برند و تیم‌هایی که بازیکن خارجی ندارند نیز از بهترین بازیکنان داخلی بهره می‌برند، لیگ آتی لیگ آسانی نخواهد بود و مسابقات بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.
قلم | qalamna.ir :

فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۶ تیم به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود تا تیم‌ها از امکانات بهتر و همچنین رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال مسابقات در دو گروه ۸ تیمی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، هر تیم در این مرحله ۱۴ بازی انجام می‌دهد و هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز چند ماه پیش منتظر تصمیم هیأت مدیره برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بود و تیم‌داری‌اش در این فصل مشخص نبود اما بالاخره حضور این تیم در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال قطعی شد.

سبز‌پوشان ذوب‌آهن که تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر بسکتبال فصل گذشته نیز بودند، در پایان موفق نشدند در یکی از رده‌های اول تا هشتم قرار بگیرند و از همین رو شانس حضور در مرحله پلی‌آف را از دست دادند و به کار خود پایان دادند.

ذوب‌آهن فصل گذشته با مهران حاتمی در مسابقات لیگ شرکت کرده بود و ۱۷ بازیکن در لیگ برتر بسکتبال داشت که ۹ بازیکن از این جمع بومی اصفهان بودند و برای ذوب‌آهن بازی می‌کنند؛ سبز‌پوشان اما در فصل جدید فرزاد کوهیان را به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌بینند.

فرزاد کوهیان در ارتباط با آخرین شرایط تیم بسکتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشبختانه امسال مسؤولان باشگاه کارهای مربوط به سر و سامان دادن به تیم بسکتبال را خیلی زود شروع کردند و به همین دلیل توانستیم تیم خیلی خوبی را تشکیل بدهیم و نهایت بهره را از زمان ببریم و امیدواریم بتوانیم با آمادگی کامل به میدان رقابت‌ها وارد شویم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن افزود: تمرینات از اوایل شهریور ماه تقریبا هرروز به طور مستمر ادامه داشته و سعی کرده‌ایم که وقفه‌ای در این تمرینات ایجاد نشود.

وی در ارتباط با فصل جدید لیگ برتر بسکتبال گفت: احساسم این است، به دلیل این‌که اکثر  تیم‌های حاضر در رقابت‌ها از حداقل دو بازیکن خارجی بهره می‌برند و تیم‌هایی که بازیکن خارجی ندارند نیز از بهترین بازیکنان داخلی بهره می‌برند، لیگ آتی لیگ آسانی نخواهد بود و مسابقات بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

کوهیان در پایان بیان داشت: امسال با توجه به زمانی‌ که در اختیار داشتیم تیم خوبی تشکیل دادیم و مهم‌تر از همه این‌که تیم ذوب‌آهن علاوه بر بازیکنان خوب، تیمی است بدون حاشیه و این  مزیت بسیار خوبی است که خیلی از تیم‌ها و باشگاه‌ها آرزوی آن را دارند.

لازم به ذکر است، برنامه هفته نخست و دوم لیگ برتر بسکتبال مشخص شده که تیم ذوب‌آهن اصفهان که در گروه ب قرار دارد، در روز‌های ۲۱ و ۲۲ آبان ماه به ترتیب با تیم‌های صنعت مس کرمان و شهرداری بندرعباس دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.