stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 182796
  • 08 آبان 1399 - 23:48
1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان عنوان کرد:

شرکت ۶۲۴نفر روز از اعضای جوانان هلال احمر همدان در طرح آمران سلامت

شرکت ۶۲۴نفر روز از اعضای جوانان هلال احمر همدان در طرح آمران سلامت
 قلم/ همدان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از شرکت ۶۲۴ نفر روز اعضای جوانان و گروه‌های هنری داوطلب در طرح آمران سلامت خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
 

قلم، علی سنجربگی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز چهارمین روز اجرای طرح آمران سلامت بود، عنوان کرد: ارائه توصیه‌های بهداشتی و توصیه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترغیب استفاده از ماسک در محل‌های پرتردد و شلوغ و نیز استفاده از ظرفیت فضای مجازی و گروه‌های هنری، آگاهی بخشی به ۱۰۰ هزار نفر از هم استانی‌ها را درپی داشته است.

وی با بیان اینکه اگر حتی از آلوده شدن تعداد محدودی از مردم استان همدان پیشگیری کرده باشیم کار بزرگی انجام شده است، گفت: طی مدت ۴ روز ابتدای اجرای طرح امران سلامت فعالان طرح با حضور در محل‌های شلوغ و پرتردد و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود نسبت به هوشیار کردن مردم و خدمت‌رسانی به آنها اقدام کرده‌اند.

سنجربگی خاطرنشان کرد: در این مدت ۶۲۴ نفر روز از آمران سلامت در قالب ۲۹۷ نفر روز از خواهران و ۳۲۷ نفر روز از برادران به هم استانی‌ها خدمت رسانی کرده‌اند.

وی افزود: آمران سلامت در راستای اجرای طرح مذکور تعداد هفت هزار و ۹۹ عدد ماسک بین افرادی که ماسک نداشتند توزیع کرده و آنها را به استفاده از ماسک ترغیب کرده و طریقه استفاده از ماسک را به آنها آموزش داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: افزون بر اینکه اعضای طرح آمران سلامت با حضور در پاساژها، ترمینال‌ها، خیابان‌های شلوغ و ایستگاه‌های اتوبوس توصیه‌های بهداشتی را ارائه کرده و مقدار ۴۴ لیتر مواد ضدعفونی نیز در همین راستا مورد استفاده قرار گرفته است

وی در این راستا تصریح کرد: طرح آمران سلامت از پنجم آبانماه با هدف آگاه سازی و حساس سازی مردم نسبت به عواقب عدم استفاده از ماسک شروع شده و تا ۱۵ آبانماه ادامه خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.