stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 182626
  • 08 آبان 1399 - 15:21
0

آمار کرونا کاشان ۸ آبان؛ ۴ فوتی و ۷۳ ابتلای جدید

آمار کرونا کاشان ۸ آبان؛ ۴ فوتی و ۷۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۵۵ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و چهار مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده و در بین مبتلایان این منطقه دو نوزاد سه و ۱۵ روزه نیز وجود دارد.

قلم | qalamna.ir :

سیدعلیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه تاکنون ۸۴ هزار و ۸۳۲ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: پنج هزار و ۴۵۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، ۶۴ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد پنج نفر اهل توابع کاشان، دو نفر اهل توابع آران و بیدگل، دو نفر اهل بادرود و ۵۵ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۹۰ سال و حداقل سن بستری ۱۶ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان ۹ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد هشت نفر اهل آران و بیدگل و یک نفر اهل کاشان هستند و حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان سیدالشهدا ۸۷ سال و حداقل سن بستری مربوط دو نوزاد سه و ۱۵ روزه است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۳۵۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۳۲۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۴ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۵۴ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۴۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: چهار مورد فوت در بیمارستان شهید بهشتی کاشان که یک زن ۶۴ ساله و سه مرد ۶۱، ۸۴ و ۹۶ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

مروجی اضافه کرد: با اضافه شدن ۱۶۷ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش پنج هزار و ۷۷۹ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.