stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 182605
  • 08 آبان 1399 - 14:04
0

یوونتوس پاسخ کنایه بارسلونا را داد

یوونتوس پاسخ کنایه بارسلونا را داد

باشگاه یوونتوس نسبت به پیام باشگاه بارسلونا در رابطه با بهترین بودن لیونل مسی سکوت نکرد و پاسخ تیم کاتالانی را داد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا با یک نمایش خوب توانست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود. انتظار ها از این دیدار بالا بود اما نبود ستاره هایی همچون جرارد پیکه و بیش از همه کریستیانو رونالدو موجب شد شور و شوق فوتبالدوستان از بین برود. اکنون هواداران برای دوئل مهاجم پرتغالی و لیونل مسی باید تا بازی برگشت صبر کنند. با این حال باشگاه کاتالانی پس از دیدار دیشب با شوخی خود یوونتوس را تحریک کرد. این تیم در توئیترش اعلام کرد که مسی بهترین بازیکن تاریخ است یعنی بهتر از رونالدو. باشگاه بارسلونا نوشت: خوشحال هستیم که توانستیم GOAT (بهترین بازیکن تمام ادوار)  را در زمین شما، یوونتوس ببینیم. 

باشگاه یوونتوس خیلی زود جواب تیم کاتالانی را داد و نوشت: احتمالا آن را در دیکشنری اشتباهی جست و جو کردید. بهترین را برای شما به نوکمپ خواهیم آورد. 

رونالدو که به کرونا مبتلا است به خاطر این که نتوانست به هم تیمی هایش در دیدار دیشب (چهارشنبه) یوونتوس و بارسلونا کمک کند خیلی ناراحت بود. او پیش از بازی در اینستاگرامش نوشت:” تست های PCR آشغال هستند.” او پس از این که جمله اش جنجال به وجود آورد، پست خود را پاک کرد و سپس ویدئویی منتشر کرد که در حال حمایت از تیمش است. 

ستاره پرتغالی می تواند هشتم دسامبر در نوکمپ برابر رقیب قدیمی اش بازی کند، البته اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد. قطعا او تا آن زمان کرونایش بهبود یافته است. نتیجه آن بازی مشخص نخواهد کرد چه کسی بهترین بازیکن است اما هواداران فوتبال از تقابل دو ستاره کنونی جهان دوباره می توانند لذت ببرند.

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.