stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 182365
  • 07 آبان 1399 - 19:42
1

رضایی: توجه به صنعت شیمی پاک، نجات دهنده کشور است

رضایی: توجه به صنعت شیمی پاک، نجات دهنده کشور است
قلم/اصفهان_ استاندار اصفهان گفت: بدون شک توجه به صنعت شیمی پاک می تواند نجات دهنده کشور باشد که گروه صنایع دارویی و شیمیایی و غذایی شهید مدرس در این باره می تواند گام های بلندی بردارد.
قلم | qalamna.ir :

عباس رضایی، امروز (چهارشنبه _ ۷ آبان) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی کشور و مدیرعامل گروه صنایع دارویی و شیمیایی و غذایی شهید مدرس، اظهار کرد: استانداری برای راه اندازی هر چه سریع تر این مجموعه دارویی تلاش زیادی کرده است و از ابتدا هدف استانداری تسهیل در امور این مجموعه بوده است.

وی افزود: وقتی ۱۸ تیرماه مصوبه ابلاغ شد هجمه های زیادی در خصوص راه اندازی این مجموعه دارویی آغاز شد که البته ما بدون حاشیه امور را حل و فصل کردیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مدیران جهاد و گروه صنایع دارویی و شیمیایی شهید مدرس تنها به پیمانکار اکتفا نکنند و سعی کنند کارهایی را در این مجموعه دنبال کنند که آب بر نباشد و آب کمی مصرف کند.

رضایی ادامه داد: مجموعه رویان کارهای تحقیقاتی را در این گروه صنعتی انجام ندهد. ظرفیت های بی شماری در استان اصفهان وجود دارد به طوری که هم اکنون به ۲۴ استان فرآورده های نفتی ارسال می کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که می تواند کشور را نجات دهد و فواید زیادی به همراه داشته باشد توجه به صنعت شیمی پاک است گفت: امروز در استان نیروی انسانی بیکار در رشته های مختلف تحصیلی داریم اما به شدت در حرفه های مختلف کمبود نیرو داریم. به همین دلیل باید تعداد هنرستان های فنی و حرفه ای افزایش یابد و از ۴۰ درصد به ۶۰ درصد برسد.

استاندار اصفهان، افزود: به همین دلیل باید در گروه صنایع دارویی و شیمیایی و غذایی شهید مدرس از نیروهای تحصیلکرده به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.