stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 182245
  • 07 آبان 1399 - 16:47
1
در بازدید فرماندار پاوه از نوار مرزی این شهرستان مطرح شد:

اقدامات مرزداران در کنترل مرزها شایسته تقدیر می‌باشد/ وظیفه نیروهای مسلح تأمین امنیت مردم است

اقدامات مرزداران در کنترل مرزها شایسته تقدیر می‌باشد/ وظیفه نیروهای مسلح تأمین امنیت مردم است
کرمانشاه/قلم: فرماندار شهرستان پاوه از بازارچه مرزی شوشمی و نوار مرز این شهرستان با همراهی فرمانده هنگ مرزی پاوه بازدید و سرکشی کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهندس پرویز ایده‌پور رئیس شورای تأمین و فرماندار شهرستان پاوه از نوار مرزی این هنگ بازدید کرد.

در این بازدید از چگونگی انجام مأموریت مرزداران، وضعیت استقرار نیروها و وضعیت انسداد فیزیکی نوار مرز، توسط فرماندار شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و در مورد همکاری تمام ادارات دولتی شهرستان که در امر مبارزه با قاچاق کالا، ارز و کنترل مرز، بصورت مستقیم و غیرمستقیم مسئول هستند، تصمیماتی اتخاذ و دستورات لازم از سوی مهندس ایده‌پور صادر شد.

فرماندار شهرستان پاوه ضمن حضور در بازارچه مرزی شوشمی و احصای مشکلات بازارچه، در جمع مرزداران گروهان مرزی نوسود، ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مرزبانان اظهار داشت: مرزداران حافظان مرزها و تأمین کننده امنیت و بازوان محکمی برای دولت در حفظ و حراست از سرحدات کشور هستند و قطعاً تعامل سازنده برای پیشبرد اهداف، لازمه کار است و این تعامل به حمدالله به نحو شایسته انجام خواهد گرفت.

ایده‌پور در پایان اقدامات مرزبانان را در کنترل مرزهای استان سازنده و شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: امید است همکاری و مشارکت گسترده‌تری در عرصه تأمین نظم و امنیت در مرزهای شهرستان‌ها با تعامل و پشتیبانی تمامی نهادهای دولتی و مرزنشینان منطقه صورت گیرد تا شاهد مرزهای امن در سطح استان باشیم.

سرهنگ سراب‌خشکه فرمانده هنگ‌مرزی پاوه هم در این بازدید گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت بوده و با تمام توان به دنبال تأمین امنیت و ارتقای آرامش مردم هستند و امیدواریم با استقرار امنیت پایدار در منطقه، دولتمردان را در خدمتگزاری به مردم و مرزنشینان یاری کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.