stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 182014
  • 07 آبان 1399 - 10:56
0

کتاب تاریخ ژیمناستیک قزوین رونمایی شد

کتاب تاریخ ژیمناستیک قزوین رونمایی شد
قزوین – قلم- کتاب تاریخ ژیمناستیک قزوین روز چهارشنبه با حضور زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسوولان در شهر قزوین رونمایی شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، نویسنده کتاب در این مراسم، گفت: کتاب تاریخ ژیمناستیک قزوین در چهار بخش شامل تاریخ ژیمناستیک در جهان، ایران و قزوین، معرفی قهرمانان و پیشکسوتان ژیمناستیک قزوین از دهه ۳۰ تا حال حاضر، معرفی قهرمانان و پیشکسوتان شهرستان‌های البرز، محمدیه، آبیک، تاکستان، بیدستان و بویین زهرا و شهدای ژیمناستیک قزوین تهیه شده است.

محمدرضا مقدم افزود: این کتاب در ۲۹۶ صفحه با مقدمه زهرا درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک و با حمایت مستقیم هیات ژیمناستیک قزوین تالیف شده است.

وی اضافه کرد: این کتاب، برای نخستین بار در کشور صرفا به معرفی قهرمانان این رشته پرداخته و ۷۰ قهرمان و پیشکسوت ژیمناستیک قزوین و ۶ شهید ژیمناستیک استان را در قالب مصاحبه معرفی کرده است.

مقدم گفت: به عنوان مثال رضا خیرخواه سرمربی موفق تیم ملی، امین ارباب قهرمان صاحب سبک ایروبیک جهان، حمیدرضا بابایی که برای نخستین بار بین هشت ژیمناست آسیا قرار گرفت و حمید ثقفی مربی تیم پایه‌های بایرن مونیخ آلمان از جمله مفاخر ژیمناستیک قزوینی کشور هستند که شرح زندگی ورزشی آنها در این کتاب نگاشته شده است.

وی اضافه کرد:این کتاب به شهدای ژیمناستیک قزوین به ویژه شهید محمد گرامی از ژیمناست‌های برجسته استان و اسوه اخلاق و ادب تقدیم شده است و امیدواریم بتوانیم گامی در راستای پاسداشت اهداف و آرمان‌های والای این شهدا برداریم.

رشته ژیمناستیک در استان قزوین پنج هزار و ۵۱۹ بیمه شده دارد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.