stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 181683
  • 06 آبان 1399 - 16:01
0

تامین روغن در بازار استان مرکزی ظرف چند روز آینده

تامین روغن در بازار استان مرکزی ظرف چند روز آینده

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از تامین روغن خوراکی ظرف چند روز آینده در سطح بازار استان خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

سعید جعفری کرهرودی روز سه‌شنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان در گفت و گو با اظهار کرد: در جلسه تنظیم بازار مقرر شد توزیع مرغ منجمد همانند روزهای گذشته با قیمت قبل ادامه داشته باشد تا شاهد کمبود مرغ در سطح استان نباشیم.

وی افزود: در خصوص روغن نیز با توجه به نوسانات اخیر ایجاد شده و مشکلات مربوط به حمل و نقل روغن خام و مباحث مربوط به آن که سبب احساس کمبود در استان شد، مقرر شد هماهنگی لازم با شرکت های تسویه روغن خام انجام شود که بتوانند با جذب سریعتر سهمیه روغن خام و تسویه، روغن را در سطح بازار توزیع کنند که این اقدام ظرف سه الی چهار روز آینده انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص علت اجرایی نشدن مصوبات ستاد تنطیم بازار کشور در زمینه قیمت مرغ گفت: شرایط توزیع نهاده و تحویل مرغ به کشتارگاه هنوز طوری نشده که بتوانیم با اطمینان خاطر وارد بحث ثبات و کاهش قیمت مرغ شویم.

جعفری ادامه داد: نمی توان به یکباره به کاهش قیمت مرغ ورود کرد بلکه این اقدام باید از ابتدای کار انجام شود، هر زمان از تخصیص و دریافت ۱۰۰ درصدی نهاده توسط مرغدار مطمئن شدیم می توانیم به موضوع ثبات و کاهش قیمت نیز ورود کنیم، ورود به این مهم در حال حاضر ممکن است ضمانت اجرایی نداشته باشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.