stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 181595
  • 06 آبان 1399 - 13:19
0

خدمات بورس کرمانشاه غیرحضوری شد

خدمات بورس کرمانشاه غیرحضوری شد

ایسنا/کرمانشاه مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از غیرحضوری شدن خدمات بورس کرمانشاه تا پایان هفته آینده به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا خبر داد و گفت: روزانه به طور میانگین ۵۰۰ نفر مراجعه کننده داشتیم که عاملی برای تشدید شیوع کرونا بود.

قلم | qalamna.ir :

 محمد بهمن در گفت و گو با با اشاره به حضور متعدد افراد در ساختمان بورس منطقه‌ای کرمانشاه، افزود: گاهی به طور میانگین ۵۰۰ نفر مراجعه کننده در روز داشتیم که از این تعداد حدود ۴۷۰ نفر نیازی به مراجعه حضوری و یا کار فوری و ضروری نداشتند.

وی این ازدحام و شلوغی را عاملی برای بدتر شدن وضعیت بیماری کرونا دانست و ادامه داد: از ستاد استانی کرونا موضوع را پیگیری کردیم و مقرر شد بر اساس مصوبه این ستاد، تا پایان هفته آینده خدمات بورس غیرحضوری و به صورت اینترنتی و تلفنی ارائه شود.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه عمده مراجعات افراد به بورس کرمانشاه را مربوط به پیگیری سهام عدالت اعلام کرد و یادآور شد: از آنجایی که اکنون بورس منفی است، فروش سهام عدالت هم مانند سایر سهم‌ها به سختی انجام می‌شود و دلیل تاخیر در واریز پول سهام‌داران این موضوع است، پس نیازی نیست مراجعه حضوری برای پیگیری موضوع داشته باشند.

بهمن خاطرنشان کرد: بخش دیگری از مراجعات مربوط به کارگزاری‌ها بود، زیرا اکنون در ساختمان بورس کرمانشاه ۲۳ کارگزاری فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند بسیاری از خدمات را به صورت تلفنی و یا اینترنتی از کارگزاری‌ها دریافت کنند، گفت: نیازی به مرجعه حضوری به کارگزاری‌ها وجود ندارد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون نیز تالار بورس فعالیت ندارد و برای جلوگیری از حضور و ازدحام سهام‌داران تابلوهای آن خاموش است.

بهمن از سهام‌داران درخواست کرد به هیچ عنوان برای دریافت خدمات به بورس مراجعه نکنند و خدمات مورد نیاز را اینترنتی یا تلفنی دریافت کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.