stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 18119
  • 14 آذر 1394 - 10:08
3

زن ایرانی در میان قربانیان حادثه کالیفرنیا /عکس

خبرگزاری رویترز اسامی ۱۴ نفر از قربانیان تیراندازی چهارشنبه شب کالیفرنیا را منتشر کرد که در میان آنان نام یک زن ایرانی نیز به چشم می خورد.

قلم | qalamna.ir :

 این زن بنتا بت بادال نام دارد وسه فرزند(دو پسر و یک دختر) ازخود به جای گذاشته است.

بنتا که در  ۱۸ سالگی به آمریکا مهاجرت کرده، ابتدا در نیویورک مستقر شده و بعدا به کالیفرنیا مهاجرت کرده است.
وی پس از فارغ التحصیلی از رشته شیمی از دانشگاه پولی پومونای کالیفرنیا در اداره بهداشت شهر سن برناردینو مشغول به کار شده بوده است.

عکس/ یک زن ایرانی در میان قربانیان تیراندازی کالیفرنیا+عکسخبرگزاری رویترز اسامی 14 نفر از قربانیان تیراندازی چهارشنبه شب کالیفرنیا را منتشر کرد که در میان آنان نام یک زن ایرانی نیز به چشم می خورد.خبرگزاری رویترز اسامی 14 نفر از قربانیان تیراندازی چهارشنبه شب کالیفرنیا را منتشر کرد که در میان آنان نام یک زن ایرانی نیز به چشم می خورد. میزان، رویترز اسامی 14 نفر از قربانیان تیراندازی چهارشنبه شب کالیفرنیا را منتشر کرد.در میان اسامی کشته شدگان، نام یک زن ایرانی تبار نیز به چشم میخورد. این زن بنتا بت بادال نام دارد وسه فرزند(دو پسر و یک دختر) ازخود به جای گذاشته است.فرزندان وی ۱۰، ۱۲ و ۱۵ سال سن دارند.بنتا در سال ۱۸ سالگی به آمریکا مهاجرت کرده، ابتدا در نیویورک مستقر شده و بعدا به کالیفرنیا مهاجرت کرده است.وی پس از فارغ التحصیلی از رشته شیمی از دانشگاه پولی پومونای کالیفرنیا در اداره بهداشت شهر سن برناردینو مشغول به کار شده بوده است.
هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.