stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 180989
  • 05 آبان 1399 - 13:02
1

وانت‌ها؛ خودروهایی با تیراژ تولید بالا اما نهایت در سطح کیفی ۳ ستاره

وانت‌ها؛ خودروهایی با تیراژ تولید بالا اما نهایت در سطح کیفی ۳ ستاره

آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) از وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در شهریور ماه نشان می‌دهد که این وانت‌ها بین یک تا سه ستاره کیفی کسب کرده‌اند و وانت بالاتر از سه ستاره نداریم و این در حالی است که آمارهای تولید نشان می‌دهد که وانت‌ها در دسته خودروهایی با تیراژ تولید بالا هستند.

قلم | qalamna.ir :

بر اساس ارزیابی وضعیت کیفیت خودروهای وانت تولیدی در شهریور ماه  ۱۳۹۹، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا دوکابین تیپ ۳، وانت سایپا ۱۵۱ و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین نیز توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در همین سطح قیمتی وانت آریسان و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دوکابین دو سه از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.  

همچنان طبق روال حداقل دو سال اخیر، پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها متعلق به وانت نیسان (تک‌سوز و دوگانه سوز) در سطح قیمتی دو است که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب می‌کنند. ضمن اینکه در ارزیابی کیفیت وانت‌های تولیدی شهریور ماه دیده می‌شود که وانت دیزل زامیاد نیز به دسته تک ستاره‌های کیفی اضافه شده است.

وضعیت کیفیت وانت‌ها مدت‌هاست که در همین سطح مانده و دیگر وانتی بالاتر از سه ستاره کیفی تولید نمی‌شود؛ این در حالی است که همسو با ثابت ماندن سطح کیفیت وانت‌ها، آمار تولید وانت‌ها در ماه‌های متوالی، در صدر جدول آمار تولید انواع خودروها قرار داشته و تیراژ بالای تولید را به خود اختصاص داده است. این موضوع در گزارش اخیر آمار تولید انواع خودروها در شهریور ماه نیز مشهود است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.