stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 180686
  • 04 آبان 1399 - 18:00
1

جشن‌های مهدوی فارس مجازی برپا می‌شود

جشن‌های مهدوی فارس مجازی برپا می‌شود
آیین‌های گرامیداشت سالروز آغاز امامت امام زمان امسال به صورت مجازی برپا می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس با اشاره به برگزاری جشن نیمه‌شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) به صورت مجازی، لزوم رعایت اصول بهداشتی پیشگیری از کرونا را یادآور شد و گفت: آیین‌های گرامیداشت سالروز آغاز امامت امام زمان نیز امسال به صورت مجازی برپا می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدائق افزود: نیمه شعبان هر سال جشن‌های باشکوهی در مهدیه بنیاد در شیراز برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا موفق به برگزاری جشن‌های مهدوی نشدیم؛ اما متدینان در این جریان حرکت خوبی به راه انداختند و با برگزاری برنامه‌های مجازی، پروتکل‌ها را رعایت کردند.
مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز در ادامه به تشریح برنامه‌های معنوی به مناسبت و آغاز امامت امام عصر (عج) در بنیاد مهدویت فارس پرداخت و افزود: پویش مجازی مهدیه خانگی، پویش مجازی سفیر مهدوی برای طلاب و مبلغان در منزل و مسجد و محیط کار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برپایی محفل انس مهدوی در بقاع متبرکه استان بخشی از این برنامه‌هاست.
مدیرعامل بنیاد مهدویت استان فارس بیان کرد:خیران با توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش هر یک ۴۰۰ هزار تومان در ۶ نوبت به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده یاری رساندند.
مسئول مدرسه علمیه منصوریه همچنین به توزیع یک‌ونیم تن گوشت قربانی نیز از سوی بنیاد مهدویت اشاره کرد و گفت: گرچه رسالت اصلی این بنیاد فعالیت فرهنگی است، با توجه به شرایط جامعه درصدد انجام فعالیت‌های خیریه‌ای با محوریت یاری‌رسانی به محرومان برآمدیم.
امروز یکشنبه چهارم آبان ۱۳۹۹هجری شمسی همزمان با هشتم ربیع‌الاول ۱۴۲۲ هجری قمری، سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن العسگری مهدی موعود است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.