stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 180386
  • 03 آبان 1399 - 21:04
2

زیدان، مالک نوکمپ

زیدان، مالک نوکمپ

سرمربی رئال مادرید با پیروزی تیمش برابر بارسلونا رکورد شکست ناپذیری اش را در نوکمپ حفظ کرد.

قلم | qalamna.ir :

رئال مادرید شنبه در هفته هفتم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و ۳ بر یک میزبانش را شکست داد. سفیدپوشان با این نتیجه به طور موقت به صدر جدول صعود کردند. به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) تیم مادریدی در تعداد پیروزی ها از بارسا پیشی گرفت و برای نود و هفتمین بار رقیب همیشگی اش را شکست داد. آبی اناری ها ۹۶ برد را کسب کردند. ۵۲ بازی این دو تیم با تساوی به پایان رسیده است. 

تک گل بارسا را در دیدار امشب آنسو فاتی در دقیقه هشت به ثمر رساند و لیونل مسی دوباره در گلزنی ناکام ماند. این ششمین ال کلاسیکوی پیاپی بود که ستاره آرژانتینی نه نتوانست گلزنی کند و نه پاس گل دهد (تمام ال کلاسیکویی هایی که بعد از رفتن کریستیانو رونالدو به یوونتوس بازی کرده است). 

زین الدین زیدان با کسب این پیروزی در نوکمپ شکست ناپذیر ماند. سرمربی فرانسوی در شش بازی اش در این ورزشگاه مغلوب نشده است. او به عنوان بازیکن و مربی یازده بار در نوکمپ حضور داشته که تنها یک شکست را تجربه کرده است. همچنین پنج پیروزی را به دست آورده است. 

بازیکن برتر نخستین ال کلاسیکوی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لالیگا سرخیو راموس بود که گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با پیراهن سفیدپوشان ۱۰۰ گله شود. او همچنین به رکورد رونالد کومان رسید و به گلزن ترین مدافع در تاریخ ال کلاسیکو ها تبدیل شد. راموس و کومان پنج گل به ثمر رسانده اند. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.