stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 18029
  • 13 آذر 1394 - 19:33
4

علی دایی بازیکن مغضوب برانکو را می‌خواهد

دیگر همه می‌دانند که برانکو اعتقادی به مهرداد کفشگری ندارد.

قلم | qalamna.ir :

هافبک دفاعی سرخپوشان که مدت‌هاست نتوانسته برای این تیم به میدان برود، دیگر جایگاه خوبی در این تیم ندارد. مهرداد کفشگری در مسابقه با نفت تهران هم در حالی که کامیابی نیا محروم بود، نه تنها در ترکیب اصلی تیم نبود، بلکه جایی در لیست ۱۸ نفره تیم هم نداشت. حالا کاملا مشخص است که برانکو اعتقادی به این بازیکن ندارد.

مهرداد کفشگری خودش هم می‌داند برای اینکه فرصت بازی پیدا کند، باید پرسپولیس برود چراکه دیگر برانکو از او استفاده نخواهد کرد. البته برانکو اوایل فصل به کفشگری بازی می‌داد اما زمانی که این بازیکن با یک بی نظمی خواست عصبانیتش را به برانکو نشان دهد، سرمربی سرخپوشان با او بد شد و دیگر بازی‌اش نداد. در مسابقه با استقلال اهواز بود که کفشگری در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت و همین باعث شد که کفشگری ناراحت شود. او ناراحتی‌اش را با عدم حضور در مسابقه دوستانه با پاراگ علنی کرد و همین کافی بود تا برانکو به شدت با او برخورد کند.

البته شیوه برخوردهای برانکو با بازیکنان حاشیه ساز متفاوت با روشی است که مربیان ایرانی برای انجام این کار دارند. برانکو معمولا حرفی نمی‌زند و با عمل خود بازیکن حاشیه ساز را تنبیه می‌کند. حالا همین اتفاق برای کفشگری افتاده و بدون اینکه برانکو حرفی درباره او بزند، این بازیکن را حتی در لیست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌دهد تا کفشگری بداند در تیم برانکو جایی برای اعتراض وجود ندارد.
در چنین شرایطی، کفشگری با پیشنهادی قابل توجه مواجه شده است. علی دایی این بازیکن را برای صبای قم می‌خواهد. کفشگری حالا دوباره می‌تواند به این فکر کند که در نیم فصل دوم به میدان خواهد رفت. اما این انتخابی سخت برای او خواهد بود. جدایی از پرسپولیس پرطرفدار و رفتن به صبا که کمتر دیده می‌شود، تصمیمی دشوار است. اما کار کردن با علی دایی هم می‌تواند مزیت حضور در صبای قم باشد. باید دید آیا کفشگری به پیغامی که علی دایی برای او فرستاده پاسخ مثبت می‌دهد یا نه.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.