stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 180256
  • 03 آبان 1399 - 14:49
1
در بازدید دکتر محمد رشیدی از بخش کوزران مطرح شد:

نباید به مردم وعده دروغ داد/ مشکلات بخش کوزران با جدیت پیگیری خواهد شد/ سرانه آرد روستاها باید افزایش پیدا کند

نباید به مردم وعده دروغ داد/ مشکلات بخش کوزران با جدیت پیگیری خواهد شد/ سرانه آرد روستاها باید افزایش پیدا کند
کرمانشاه/قلم: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از بخش کوزران بازدید و مشکلات این حوزه را بررسی کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، امروز سوم آبان‌ماه ساعت ٨ صبح به وقت خدمت، خودروی حامل دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از کرمانشاه راهی بخش کوزران شد.

نماینده کرمانشاه که تعدادی از مدیران استانی وی را در این سفر کاری همراهی کردند در بدو ورود به کوزران، از تعدادی روستاهای این بخش بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

در این بازدید، مصوباتی برای پیگیری و رفع مشکلات آنها در دستور کار قرار گرفت و مشکلات روستاهای چگینی، خوره زرده، شورابه و… بخش کوزران در حوزه آب، راه و گاز مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها مطرح شد.

دکتر رشیدی در حاشیه این بازدید و در گفت و گو با خبرنگار قلم با تأکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم اظهار داشت: در این زمینه بطور جد پیگیر هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، اما نمی‌توانیم به مردم وعده دروغ بدهیم.

وی افزود: متأسفانه مشکل اصلی این بخش راه آن است و در چند نقطه از این بخش مسیر تردد مردم واقعاً شرایط نامناسبی دارد، روستاهای خوره زرده و چگینی با مشکل جدی راه مواجه هستند و امروز مقرر شد برای رفع این مشکل از محل اعتبارات استانی و ملی بودجه گرفته شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسیر این روستا ۱۰ کیلومتر است که بهسازی و آسفالت آن هزینه بالایی نیاز دارد و باید تلاش کنیم با جذب اعتبارات فاز به فاز جلو برویم.

رشیدی به راه صعب العبور روستای خوره زرده در این بخش هم اشاره و تصریح کرد: سه راه دسترسی به این روستا وجود دارد که با بررسی صورت گرفته در نهایت نزدیکترین راه و کم هزینه ترین آن انتخاب شد تا تردد مرد به آسانی صورت گیرد.

وی با اشاره به بازدید از روستای شورابه گفت: این روستا به همراه ۱۹ روستای دیگر متاسفانه از نعمت گاز محرومند و قطعاً به عنوان نماینده مردم کرمانشاه پیگیر خواهم بود تا بودجه ای از وزارت مربوطه برای گازرسانی به این ۲۰ روستا دریافت کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تا زمان گازرسانی به این روستاها با شرکت پالایش جهت رفع مشکل کمبود کپسول گاز هماهنگی می‌شود تأکید کرد: در خصوص راه این روستا نیز پیگیر بودجه خواهیم بود تا بتوانیم مسیر دسترسی به روستا را آسفالت کنیم.

رشیدی در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما نباید به آنها دروغ بگوییم و وعده الکی بدهیم بیان داشت: نباید کار مردم را پشت گوش بیندازیم و باید پیگیر رفع مشکلات آنان باشیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: فرماندار، بخشدار و سایر مسئولان خدمات خوبی در این بخش انجام داده اند اما کافی نیست و باید اقدامات بیشتری صورت گیرد و قطعا با تمام توان پیگیر رفع مشکلات این بخش خواهیم بود.

نماینده مردم کرمانشاه در پایان با انتقاد از سرانه پایین آرد مردم روستا گفت: سرانه آرد هر نفر هشت کیلوگرم است که جوابگوی نیاز روستائیان نیست، مردمان روستا مهمان نواز و اهل ضیافت اند و این میزان سرانه برای آنها کفایت نمی کند بلکه باید حداقل به ۱۰ کیلوگرم افزایش یابد.

قلم، فرماندار شهرستان کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیران عامل شرکت های آب، برق و گاز، بخشدار کوزران و دیگر مسؤلین استانی، دکتر محمد رشیدی را در بازدید از بخش کوزران همراهی کردند.

گزارشی از نازنین حاجی علی اکبری

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار نازنین حاجی علی اکبری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.