stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 17962
  • 13 آذر 1394 - 10:08
1

چرت زدن رییس موقت فیفا هنگام سخنرانی

عیسی حیاتو، رییس موقت کنفدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) پنجشنبه شب در اجلاس این نهاد چرت می زد که شکار دوربین‌های تلویزیونی شد.

قلم | qalamna.ir :

ایندیپندنت:  فیفا در حال‌ حاضر دوران هیجان انگیزی را سپری می‌کند و همه منتظر هستند تا ببینند سرنوشت سپ بلاتر سوئیسی و جانشین او چه کسی خواهد بود.

در این بین عیسی حیاتو، به عنوان رییس موقت کنفدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) تا در زمان محرومیت بلاتر کارهای این نهاد بحران زده روی زمین باقی نماند و بتواند اندکی به اوضاع فیفا سر و سامان ببخشد.

پنجشنبه شب در اجلاس کمیته‌ اجرایی فیفا بحث‌های مهمی صورت گرفت و خیلی‌ها درباره افزایش تعداد تیم‌های جا‌م جها‌نی در سال ۲۰۲۶ از ۳۲ به ۳۶ تیم صحبت و تبادل نظر کردند.

در این بین عیسی حیاتو، رییس موقت کنفدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) در هنگام سخنرانی چرت می زد و توجهی به این مسائل نداشت. تصاویر تلویزیونی به طور آشکار چرت زدن عیسی حیاتو را در اجلاس کمیته‌ اجرایی فیفا ضبط و ثبت کردند.

این فرد کامرونی که پیش‌تر رییس کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آفریقا در فیفا بود و یکی از افراد بلند پایه ای است که هنوز در این نهاد بر مسند کار قرار دارد، برای چند دقیقه چرت زده بود که توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شد و البته بعد از آن نیز همراهانش او را از این قضیه با خبر کردند تا او هر طور که می‌شد تا پایان جلسه چشمانش را روی هم قرار ندهد و در این اجلاس مهم شرکت کرده باشد.

انتخابات بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) قرار است فوریه ۲۰۱۵ برگزار شود و در این بین رییس جدید فدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) مشخص شود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.