stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 179570
  • 01 آبان 1399 - 23:32
3
به دستور رییس جمهور؛

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان
قلم/ همدان- عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سید سعید شاهرخی درجلسه مربوط به طرح سراسری افتتاح، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن به دستور رئیس جمهور که به صورت ویدئو کنفرانس در دفتر استاندار همدان برگزار شد،  با بیان این مطلب که طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که با تدبیر در سراسر کشور انجام شده، عنوان کرد: تا کنون حدود ۲۳ هزار نفر ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن انجام شده که در حال برنامه ریزی و اجرا برای تامین مسکن متقاضیان هستیم.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه برای تامین مسکن نیاز به اراضی مناسب داریم که در اختیار سازندگان قرار دهیم، گفت:  تا کنون حدود ۳۳ هکتار زمین برای ۷ هزار و ۷۰۰ واحد تامین شده و  برای واگذاری در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم کمبود این زمین ها را با الحاق اراضی مناسبی که در شهر همدان و ملایر وجود دارد تامین نمائیم

شاهرخی یادآور شد: در کارگروه امور زیربنایی تصمیم گرفته شده ۶۸۰ هکتار از اراضی مناسب شهر همدان به شهر الحاق شود و در جلسه هفته آینده آخرین وضعیت پیشرفت کار بررسی خواهد شد.

وی در رابطه فرایند صدور پروانه و شروع عملیات اجرایی این پروژه ها بیان کرد: به شهرداران تاکید شد یک خط ویژه برای این امر اختصاص دهند که به سرعت صدور پروانه انجام شود و در راستای کاهش قیمت مسکن برای متقاضیان، ۵۰ درصد عوارض را به آنان تخفیف دهند.

وی با تاکید بر اینکه برای تامین مصالح و انعقاد قرارداد با پیمانکاران ، تسهیلات ویژه ای را فراهم می نمائیم که هم سرعت و هم دقت در کار بالا رود، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت تدبیر و امید به تعهد و سقفی مشخص  شده برای استان عمل نمائیم.

 
هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.