stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 179558
  • 01 آبان 1399 - 23:01
1

اختصاص ۲۰درصد از اعتبارات استانی بە راە‌های روستایی

اختصاص ۲۰درصد از اعتبارات استانی بە راە‌های روستایی

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشارە بە عقب‌ماندگی‌ زیرساخت‌ها و راەهای استان گفت: با وجود سختی‌های کار و محدودیت‌های موجود طی سە سال گذشتە، هرسالە ۲۰ درصد از اعتبارات استانی بە راە‌های روستایی اختصاص دادە شدە است.

قلم | qalamna.ir :

بهمن مرادنیا امروز (۱ آبان) در بیست و هفتمین جلسە شورای اسلامی شهرهای استان ضمن گلایە از تخریب دولت از سوی منتقدان اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۰۰کیلومتر راە ارتباطی در استان موجود است کە بیش از ۹۰۰ کیلومتر ساختە شدە است.

وی عنوان کرد: گرچە بخشی از عقب‌ماندگی‌های موجود استان بە کم‌کاری‌ها و سختی‌های راە بازمیگردد، اما باز با این وجود هرسالە حدود ۲۰ درصد از اعتبارات استانی بە راە‌های روستایی اختصاص دادە می‌شود.

مرادنیا افزود: در خصوص آغاز عملیات اجرایی جادە مریوان- سنندج در سال ۹۲ لازم بە ذکر است کە تا سال ۹۶ این پروژە تنها ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با تخصیص اعتبارات مناسب این طرح در سال جاری بە بهرەبرداری خواهد رسید.

وی ادامە داد: در بحث کمربندی مریوان، ۲ سال متوالی  با معارضین محلی و ساخت و سازهای غیرمجاز روبەرو هستیم کە امید است این محدودیت‌ها و مشکلات را بە حداقل برسانیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.