stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 179539
  • 01 آبان 1399 - 20:34
1
فرمانده انتظامی استان در دیدار با اصناف کرمانشاه مطرح کرد:

اولویت اصلی اصناف مدارا با مردم باشد/ رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با مدیریت انقلابی خود همواره در صحنه است/ اصناف قلب مردم اند

اولویت اصلی اصناف مدارا با مردم باشد/ رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با مدیریت انقلابی خود همواره در صحنه است/ اصناف قلب مردم اند
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با اصناف کرمانشاهی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، مدارا با مردم باید در اولویت اصناف باشد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه صنفی کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای ناجا و مدافعان حرم اظهار داشت: اصناف در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نقش مهم و مؤثری را ایفا کردند و اکنون نیز در حوادث مختلف همچون سیل و زلزله یاری رسان مردم هستند.

وی ضمن تقدیر از مدیریت انقلابی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: جناب آقای ساسانی در تمامی امور پیش قدم بوده و هرجا که نیاز به حضور باشد، در عرصه اجرا حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اصناف قلب مردم هستند گفت: هرزمان که دشمنان کشور قصد دارند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سم پاشی کنند، اصناف غیور با هوشیاری کامل، نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

سردار سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان بیان کرد: اکنون بدلیل تحریم های ظالمانه دشمنان، مردم در تنگنا هستند، لذا همراهی صنوف با مردم و یاری آنان می‌تواند باعث دلگرمی جامعه شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عبور از تنگناها خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی مقابل دنیا ایستادگی کردیم و مطمئن باشید که اکنون نیز با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از این گردنه اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: باوجود تمامی مشکلات کنونی در ابعاد مختلف بخصوص اقتصادی، اما اصناف ما ایستاده اند که این نشان از غیرت این عزیزان است.

سردار جاویدان ادامه داد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و فشار مضاعفی بر مردم وارد کرده است که در این بین اصناف باید شفاف گری و روشنگری کنند، اگر تخلفی صورت می‌گیرد باید با تذکر و امر به معروف آن‌را رفع کرد و مراعات حال مردم باید اولویت اصلی صنوف باشد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: نباید فراموش کرد که مرگ در کمین است، لذا باید با اخلاق نیکو و مدارا با مردم و رعایت اصول اسلامی بفکر آخرت باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.