stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 179499
  • 01 آبان 1399 - 17:44
1

صنعت فیروزآباد روی ریل توسعه

صنعت فیروزآباد روی ریل توسعه
۱۴۳ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در شهرک صنعتی فیروزآباد منعقد شده است.
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۱۴۳ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی روزبدان شهرستان فیروزآباد منعقد که در قالب این قرارداد‌ها ۲۹ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.
احد فتوحی با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه صنعتی جایدشت ایجاد شده است، افزود: واگذاری زمین در ناحیه صنعتی جایدشت و شهرک صنعتی میمند با مشوق‌های واگذاری در مناطق کمتر توسعه یافته انجام و متقاضیان تنها ۱۰ درصد از مبلغ حق انتفاع را به صورت نقدی و مابقی را در اقساط ۴ ساله پرداخت می‌کنند.
وی اضافه کرد: در شهرک صنعتی فیروز آباد نیز که در شمار شهرک‌های تقاضا محور استان است، اما واگذاری از طریق فرآیند مزایده برگزار می‌شود که مشوق‌هایی نظیر پرداخت ۲۰ درصد از حق انتفاع به‌صورت نقدی با اقساط ۳۶ ماهه اعمال می‌شود.
فتوحی ادامه داد: تاکنون ۱۴۳ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی روزبدان منعقد و در قالب این قرارداد‌ها ۲۹هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است که تاکنون ۳۵ واحد تولیدی و صنعتی باعث اشتغال ۴۰۰ نفر در مرحله تولید و بهره برداری و مابقی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: به علت واگذار شدن بخش زیادی از این شهرک صنعتی، مراحل طرح توسعه آن را در اولویت قرار داده ایم که امیدواریم با رفع موانعی نظیر راه دسترسی بتوانیم ایجاد طرح توسعه را عملیاتی کنیم.
وی همچنین به واگذاری زمین در شهرک صنعتی میمند فیروزآباد اشاره کرد و گفت: در این شهرک صنعتی نیز تاکنون ۲۹ قرارداد قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد و در قالب این قرارداد‌ها ۹ هکتار زمین واگذار شده است.
فتوحی افزود: در شهرک صنعتی میمند نیز ۸ واحد تولیدی با اشتغال ۷۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به مزیت‌های نسبی ناحیه صنعتی جایدشت نظیر برخورداری از آب مناسب، گفت: این ناحیه صنعتی نیزدارای مشوق‌های سرمایه‌گذاری مناطق کمتر توسعه یافته است و اخیرا چند شرکت بزرگ برای سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی وارد مذاکره شدند که امیدواریم با استقرار این صنایع این ناحیه صنعتی نیز به مرحله فعالیت و رونق برسد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.