stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 179496
  • 01 آبان 1399 - 17:46
0
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نسبت به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان سلسله قول مساعد داده است

سلسله دارای درمانگاه تامین اجتماعی می شود

سلسله دارای درمانگاه تامین اجتماعی می شود
نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌هایی از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی سلسله صورت گرفته و این مرکز در آینده نزدیک احداث می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

یحیی ابراهیمی اظهار کرد: بیش از ۱۷ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در سلسله وجود دارد اما از آنجا که نرم استاندارد برای ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی ۳۰ هزار بیمه شده است، این شهرستان از داشتن درمانگاه محروم بود.

وی با اشاره به مشکل تردد شهروندان سلسله به مراکز تامین اجتماعی خرم‌آباد افزود: این امر علاوه بر هزینه های سنگین رفت و آمد، خطرات جانی ناشی از تصادفات جاده ای را برای بیمه شدگان به همراه داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و پیگیری های انجام شده وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نسبت به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان سلسله قول مساعد داده است.

ابراهیمی افزود: همچنین در دیدار با وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی قول ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی دلفان و خرم‌آباد نیز گرفته شده است و ردیف ویژه اعتباری بدون محدودیت مالی نیز برای اشتغالزایی روستایی در شهرستان های سلسله و دلفان به تایید این وزارتخانه رسید.

وی در خصوص بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم‌آباد نیز تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان قصد داشت برخی اموال خود را برای تکمیل این بیمارستان بفروشد که با پیگیری صورت گرفته مقرر شده است سازمان تامین اجتماعی کشور از طریق اختیارات قانونی که برعهده دارد ۵۰ درصد هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان را به این دانشگاه بپردازد. 

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : خبرگزاری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.