stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 179420
  • 01 آبان 1399 - 16:34
1
در بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری مطرح شد:

عمران و آبادانی مناطق شهری کرمانشاه در دستور کار شهرداری

عمران و آبادانی مناطق شهری کرمانشاه در دستور کار شهرداری
کرمانشاه/قلم: جمعی از خبرنگاران به اتفاق مسئولان شهرداری از پروژه‌های در دست احداث منطقه چهارو پنج کرمانشاه بازدید کردند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، محسن میراحدی امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی منطقه چهار شهرداری، اظهار داشت: ساماندهی حریم آبشوران حدفاصل خیابان دلگشا، حقیقی پاک (پل چوبی) در دو لاین شرقی و غربی به طول ۸۰۰ متر و عرض هشت متر مفید است که جدول‌گذاری و درختکاری در حاشیه این آبشوران انجام شده است.

وی افزود: در گذشته این محوطه دید نامطلوبی داشت و به صورت خاکی بود که در حال حاضر پروژه تمام شده و کار آسفالت و جدول‌گذاری هم به اتمام رسیده و عملا فقط نقاشی جداول با طول ۳ هزار و ۵٠٠ متر و معابر به طول ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر باقی مانده است.

مسئول عمرانی شهرداری منطقه چهار کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه باعث کاهش بار ترافیکی در خیابان اشرفی اصفهانی شده، اعتبار صرف شده در این پروژه را حدود ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای سال آینده ۲ محل برای احداث فضای سبز در دستور کار داریم که در صورت به وجود نیامدن مشکل به پارک تبدیل خواهد شد.

میراحمدی در خصوص پروژه پیاده‌راه پارکینگ شهرداری که هفت ماه پیش کلید خورد، اضافه کرد: این پیاده‌راه به طول ۲۳۰ متر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی پیاده‌راه پارکینگ شهرداری هفته آینده افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این مکان صبح‌های زود و شب‌ها زمانی که تردد کم است در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضدعفونی می‌شود.

دامون مومنی، شهردار منطقه پنج کرمانشاه نیز در ادامه این بازدیدها، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال است که این منطقه رنگ آسفالت ندیده بود اما با تلاش‌های شهردار کرماننشاه ما به این مهم دست یافتیم.

وی گفت: ۹۰۰ تن آسفالت در خیابان و کوچه‌های اصلی و حتی در جاهایی که نیاز زیادی حس نمی‌شد در مدت ۴۰ روز ریخته شده است.

مومنی اضافه کرد: پس اتمام محله آناهیتا، محله‌های باغ ابریشم و سرخه لیژه در دست کار است، البته بیش از ۹۵ درصد کارهای زیر ساختی محله بلوار هم به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه در خصوص ایجاد فضای سبز، افزود: در این منطقه سه پارک تا پایان دی‌ماه سال‌جاری احداث خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.