stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 179411
  • 01 آبان 1399 - 16:16
1
بمناسبت هفته ناجا صورت گرفت:

نامگذاری و نصب تابلوی بلوار شهدای مرزبانی در استان کرمانشاه

نامگذاری و نصب تابلوی بلوار شهدای مرزبانی در استان کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از نامگذاری یکی از بلوارهای کلان شهر کرمانشاه و نصب تابلوی یادمان بلوار شهدای مرزبانی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار یحیی الهی، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ظهر امروز در حاشیه نصب تابلوی بلوار شهدای مرزبانی اظهار داشت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، با پیگیری های به عمل آمده و همکاری و تعامل مطلوب شهرداری کرمانشاه، یکی از بلوارهای شهر کرمانشاه به نام شهدای مرزبانی نامگذاری و تابلوی آن امروز با حضور تنی چند از مسئولان شهرداری کرمانشاه و جمعی از معاونان ستاد فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه در محل نصب گردید.

وی افزود: امنیت موجود در جامعه حاصل جانشفانی های شهدای ایران اسلامی است که همواره با خون خود درخت پربار انقلاب اسلامی را آبیاری می کنند.

سردار سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی تصریح کرد: مرزبانان ایران اسلامی ادامه دهندگان راه شهدای هشت سال دفاع مقدّس هستند و در رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذاری نخواهند نمود و همچون سد محکمی در برابر هرگونه نا امنی مقابله خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.