stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 179404
  • 01 آبان 1399 - 16:06
3
در دیدار فرمانده مرزبانی با اسوه های صبر و ایثار به مناسبت هفته ناجا مطرح شد:

امنیت موجود حاصل خون شهداست/ دیدار با خانواده های شهدا موجب افزایش روحیه خدمت می‌شود

امنیت موجود حاصل خون شهداست/ دیدار با خانواده های شهدا موجب افزایش روحیه خدمت می‌شود
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در دیدار با خانواده شهدا گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا موجب ارتقای روحیه مرزداران برای خدمت به مردم می گردد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و تنی چند از معاونان ستادی، با خانواده های شهدای مرزبانی از جمله شهیدان “رئوف رضایی، میلاد صیادی، علی جاویدان” دیدار و دلجویی نمود.

سردار الهی در جمع حاضران که مادر شهید والا مقام “علی جاویدان” نیز حضور داشتند ضمن تبریک ایام هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خطاب به مادر شهید گفت: شما اسوه های صبر و ایثار جمهوری اسلامی ایران هستید زیرا با تقدیم کردن بهترین عزیزانتان در راه سربلندی انقلاب اسلامی برگ زرینی را در دفتر خاطرات خود رقم زدید.

وی افزود: امنیت موجود در جامعه را مدیون شهیدان عزیز هستیم و این شهداء بودند که بزرگی ملت ایران را برای تمام جهانیان به تصویر کشیدند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: من و تمامی همکارانم خود را همیشه مدیون شهداء می‌دانیم و جا دارد از همه خانواده های شهداء در جهت تقدیم چنین دسته گل هایی در راه سرافرازی و امنیت موجود تشکر کنم.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.