stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 179392
  • 01 آبان 1399 - 15:03
1

بیش از ۶۰ درصد فرآیند طرح مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است

بیش از ۶۰ درصد فرآیند طرح مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است

ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیش از ۶۰ درصد از فرایند آماده سازی و افتتاح طرح مسکن مهر در استان بوشهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

قلم | qalamna.ir :

مهرداد ستوده در آیین کلنگ زنی احداث ۳۹۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر عنوان کرد: در نقاط مختلف استان بوشهر ۷۹۸ واحد طرح اقدام ملی مسکن عالیشهر و کل استان برنامه کدنگ زنی داریم و همچنین تعداد ۳۳۲۰ واحد مسکن جانمایی شده و آماده سازی زمین نیز انجام گرفته است. 

وی افزود: امروز ۶۲۴ واحد مسکن مهر افتتاح شده است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: لازم به توضیح است که بیش از ۶۰ درصد از فرایند آماده سازی و افتتاح طرح مسکن مهر در استان بوشهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: امیدوارم با برنامه ریزی انجام شده و عزمی که من امروز دیدم در جدول زمان بندی مشخص کلنگ زنی انجام شده آغاز شود. هر چند تنگناهای اقتصادی و مشکلات بازار و قیمت مصالح بر هیچکسی پوشیده نیست اما با برنامه ریزی و همت شرکت عمران عالیشهر، مسکن و شهرسازی و بانک های مرتبط مطمئنا می توانیم به موقع پروژه ها را افتتاح نماییم. 

ستوده تاکید کرد: ان شاالله در دولت دوازدهم خواهیم توانست این افتخار را داشته باشیم که کلنگ زنی ها را به موقع به بهره برداری رسانده و در موعدی که به مردم قول داده ایم به نتیجه برسد. همچنین در مقوله تهیه مسکن ارزان به مردم خدماتی که شایسته است را ارائه بدهیم. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.