stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 17938
  • 12 آذر 1394 - 21:29
2

نمایش قرار عاشقانه‌ی اوباما در ساندنس

یک فیلم درام رومانتیک با موضوع نخستین قرار عاشقانه‌ی باراک اوباما و همسرش میشل سال ۲۰۱۶ در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده خواهد شد.

قلم | qalamna.ir :
«با تو در ساوت‌ساید» روایت نخستین قرار باراک اوباما و میشل رابینسون در یک بعدازظهر تابستان سال ۱۹۸۹ در شیکاگو است. این فیلم ژانویه‌ی ۲۰۱۶ در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده می‌شود. «مرد ارتش سوئیس» با بازی دنیل رادکلیف از دیگر فیلم‌هایی است که در این جشنواره به نمایش گذاشته خواهند شد.
 
جشنواره ساندنس از ۲۱ تا ۳۱ ژانویه در پارک سیتی یوتا برگزار خواهد شد. این رویداد سالانه‌ی سینمایی را رابرت ردفورد برای تبلیغ فیلم‌سازی مستقل بنا نهاد.
 
الن پیج، الیزابت ماس و نیک یوناس از چهره‌های سرشناسی هستند که در فیلم‌های دیگر این جشنواره حضور دارند.
 
این رویداد سینمایی ۲۱ ژانویه با نمایش فیلم «دیگر مردمان» کار خود را آغاز خواهد کرد. «دیگر مردمان» داستان نویسنده طنزی است که برای مراقبت از مادر بیمارش به خانه‌ی کودکی‌هایش بازمی‌گردد.
 
فیلم‌های مستند نیز در این جشنواره در صف نمایش قرار دارند. یکی از این مستندها درباره جیمز فولی روزنامه‌نگار آمریکایی است که در سال ۲۰۱۴ به دست گروه تروریستی داعش کشته شد، و دیگری درباره تیراندازی سندی‌هوک در دسامبر سال ۲۰۱۲ است.
 
خبرآنلاین،رابرت ردفورد به عنوان پایه‌گذار جشنواره ساندنس گفت : «این هنرمندان مستقل با پیشنه‌،مکان و دورنمایی متفاوت با قدرت داستان‌ها و دیدگاه‌هایشان متحد شده‌اند.»
 
در سال‌های اخیر فیلم‌های موفقی مانند «هیولاهای حیات‌وحش جنوب»، «ایستگاه فروت‌ویل» و «شلاق» نخستین بار در این جشنواره بر پرده ظاهر شده‌اند.
 
منبع : بی‌بی‌سی / ۳ دسامبر

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.