stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 179233
  • 01 آبان 1399 - 9:09
0

اولین المپین کاراته ایران در قرنطینه کرونایی به سر می‌برد

اولین المپین کاراته ایران در قرنطینه کرونایی به سر می‌برد
قزوین – قلم – دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری اولین المپین کاراته ایران به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و هم اینک حال عمومی او مساعد است.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا داوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: این ستاره کاراته ایران هفته پیش بعد از بروز علایم سرماخوردگی به بیمارستان رازی قزوین منتقل شد و با انجام آزمایش‌های کرونا، ابتلای ایشان به این بیماری تایید گردید.

وی اضافه کرد: بعد از مثبت اعلام شدن کرونای این کاراته کای اخلاق مدار استان، قرنطینه او در منزل آغاز شد و هم اینک در حال سپری کردن این مرحله از بیماری است.

داوری با اشاره به نحوه ابتلای این کاراته کای قزوینی به کرونا، گفت: با توجه به اینکه حدود ۱۰ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شهرداری قزوین به کرونا مبتلا شدند و بعد از آن مسابقات لیگ برتر به تعویق افتاد؛ حدس می‌زنیم در محل تمرین این ورزشکاران یعنی پایگاه قهرمانی الغدیر، بیماری کرونا به بهمن عسگری انتقال یافته باشد.

وی به ورزشکاران مخصوصا رشته‌های تیمی، توصیه کرد: در وهله اول به فکر سلامت خود باشند چون آنها سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند ولی متاسفانه اصرار عجیب آنها به برگزاری لیگ‌ها در مواقعی موجب می‌شود که سرمایه‌های ارزشمند و به اعتباری جهانی و المپیکی مانند عسگری نیز درگیر این بیماری شوند.

داوری گفت:از مسوولان این تیم‌ها درخواست می‌کنیم شرایط سختگیرانه کرونایی را که برای ورزش‌های انفرادی لحاظ می‌شود رعایت کنند تا شاهد ابتلای دیگر ورزشکاران المپیکی و جهانی نباشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.