stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 179118
  • 30 مهر 1399 - 18:18
0

آموزش‌های همگانی در خانه‌های هلال قزوین ارائه می‌شود

آموزش‌های همگانی در خانه‌های هلال قزوین ارائه می‌شود
قزوین - قلم- معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه آموزش‌های همگانی برای عموم مردم در ۲۸ خانه هلال این جمعیت خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم،  تهمینه ابراهیمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:۲۸ خانه هلال در استان وجود دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۰ نفر در این خانه‌ها، آموزش‌های همگانی را فرا گرفته اند.

 وی به ارائه آموزش کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته و ۱۵ ساعته به ۳۳۰ نفر اشاره کرد و افزود: آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته در ۲۳ دوره برای عموم برگزار شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات به صورت حضوری و غیر حضوری به ۱۱۹ نفر، تاکید کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های موجود، کلاس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طی ۱۰ دوره برگزار شد.

 وی درباره پخش برنامه‌های آموزشی به صورت مجازی از طریق شبکه‌های اطلاع رسانی مجازی در ۶ ماهه نخست سال جاری، گفت: در این مدت ۴۴ برنامه تصویری به مدت ۳۰۸ دقیقه پخش شده است.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته و آمادگی در برابر مخاطرات برای نیروهای مسلح، بیان کرد: ۱۴ دوره آموزشی کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته برای ۹۵۵ نفر و نیز ۱۰ دوره آمادگی در برابر مخاطرات برای ۵۷۸ نفر از نیروهای مسلح برگزار شد.

وی افزود: در مجموع ۲۴ دوره آموزشی برای یک هزار و ۳۳ نفر از نیروهای مسلح در ۶ ماهه نخست سال جاری برگزار گردیده است.

 معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در ایام تابستان، گفت: سه هزار و ۵۹۲ نفر در دوره‌های آموزشی کمپین غرق نشویم شرکت کردند و دوره‌های آموزشی شنای ایمن هم با ارائه آموزش‌های لازم برگزار شد.  

وی به برگزاری دوره‌های آمادگی در برابر زلزله برای عموم اشاره کرد و افزود: در همین راستا ۱۳ هزار و ۷۵۶ نفر از شرکت کنندگان در هیات‌های مذهبی نیز تحت آموزشهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفتند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.