stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 179115
  • 30 مهر 1399 - 18:34
2
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن:

اطلاعی از مذاکره باشگاه با محسن ربیع‌خواه ندارم

اطلاعی از مذاکره باشگاه با محسن ربیع‌خواه ندارم
قلم/اصفهان_ سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن از مذاکره این باشگاه با هافبک سابق پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت: اطلاعی از مذاکره باشگاه با محسن ربیع‌خواه ندارم.
قلم | qalamna.ir :

علی شجاعی درباره شرایط فعلی تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات طبق برنامه در حال پیگیری است. در این مدت اردوی یک هفته‌ای را در تهران برگزار کرده و در کنار تمرینات بدنسازی، ۲ بازی تدارکاتی خوب را پشت سر گذاشتیم. تمرینات تیم بعد از بازگشت از تهران، با جدیت ادامه پیدا کرد و روز شنبه گذشته مقابل آلومینیوم اراک بازی کرده و در حال آماده شدن برای مسابقات لیگ هستیم.

وی با اشاره به جدایی چند تن از بازیکنان فصل گذشته ذوب‌آهن، افزود: در این مدت چند تن از بازیکنان اصلی ما از تیم جدا شدند اما به جای آنها بازیکنانی مانند شهاب گردان، علی دشتی و نبی‌زاده به تیم اضافه شده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن از مذاکره این باشگاه با هافبک سابق پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت: اطلاعی از مذاکره باشگاه با محسن ربیع‌خواه ندارم و اگر اتفاق خاصی در این مورد رخ دهد، رسماً اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه احتمال اضافه شدن بازیکن جدیدی به ذوب‌آهن وجود دارد یا خیر، گفت: این موضوع به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و اگر رحمان رضایی برای جذب بازیکنی درخواست دهد، باشگاه اقدام خواهد کرد.

شجاعی با اشاره به تعویق مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: همه تیم‌ها در حال بدنسازی هستند و تعویق مسابقات به ضرر همه تیم‌هاست اما سلامتی بازیکنان در اولویت نخست قرار دارد. مسابقات با خواست فدراسیون پزشکی ورزشی به تعویق افتاده و با توجه به وضعیت کرونا در کشور و آمار مرگ‌ و میر اعلام شده، اقدام درستی است. آمار فوتی‌ها در چند روز گذشته افزایش وحشتناکی داشته و اگر خدای ناکرده یک بازیکن در خلال مسابقات به کرونا مبتلا شود و یا اتفاق بدتری رخ دهد، بدون شک جبران‌ناپذیر خواهد بود.

وی با اشاره به شائبه‌های مطرح شده درباره تعویق دوباره رقابت‌های لیگ برتر، تصریح کرد: این اخبار به گوش همه رسیده و همه نیز درباره احتمال تعویق دوباره لیگ، گمانه‌زنی می‌کنند. البته با وضعیت فعلی کرونا در کشور این گمانه‌زنی‌ها از قبل وجود داشته و حتی زمانی که قرار بود لیگ از ۱۰ آبان ماه افتتاح شود هم برخی احتمال می‌دادند بازی‌ها عقب بیفتد. اگر وضعیت کرونا بدتر شود، ما باید منتظر چنین احتمالی باشیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.