stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 178250
  • 29 مهر 1399 - 11:13
4

تمرینات قهرمانان کاراته قزوین به صورت محدود پیگیری می‌شود

تمرینات قهرمانان کاراته قزوین به صورت محدود پیگیری می‌شود
قزوین – قلم– دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت حفظ آمادگی جسمانی برای قهرمانان کاراته استان، تمرینات بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت محدود برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا داوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: آخرین جلسه تمرینی بهمن عسگری ستاره کاراته ایران و استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تایید معاونت ورزشی اداره کل وزش و جوانان استان با حضور سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته در قزوین برگزار شد.

وی اضافه کرد: هم اینک عسگری از نظر آمادگی جسمانی شرایط مطلوبی دارد و سرمربی تیم ملی و کادر فنی نیز از وضعیت آمادگی جسمانی او رضایت داشتند.

این مسوول ورزشی با اشاره به سهمیه قطعی عسگری برای حضور در رقابت‌های المپیک، گفت: برگزاری این بازی‌ها منوط به عادی شدن شرایط بهداشتی در سطح جهان است ولی کشور ژاپن – میزان این مسابقات- عزم زیادی برای برگزاری این بازی‌ها درمردادماه سال ۱۴۰۰ دارد.

داوری افزود: کاراته ایران می‌تواند حداکثر هشت سهمیه برای این رقابت‌ها کسب کند که فعلا سهیمه بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم قطعی شده است و سهیمه دوم مردان ایران از بین گنج زاده و پورشیب در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم قطعی خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتخاب سهمیه سوم کاراته ایران از وزن منهای ۶۷ کیلوگرم و میان کاراته‌کاهای موفق این وزن است که در اختیار کادر فنی قرار دارد.

داوری با اشاره به پیگیری تمرینات سایر کاراته کاران استان با محدودیت‌های ویژه کرونایی، خاطر نشان ساخت: تمرینات کاراته استان با توجه به مقررات سختگیرانه کرونا طبق دستورالعمل اداره کل ورزش و جوانان استان فقط برای قهرمان‌های رده‌های استان به صورت خیلی محدود در نظر گرفته شده است که آن هم حداکثر با پنج نفر و زمان بسیار کوتاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از کاراته‌کاهای استان براثر کرونا فوت کرده‌ است، افزود: به همه مربیان و هنرجوهای عزیز که از بسته بودن خانه کاراته گلایه دارند توصیه می‌کنیم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند و از ورزش کردن با ماسک پرهیز نمایند چون ضرر بیشتری را برای ورزشکاران به دنبال خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.