stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 177997
  • 28 مهر 1399 - 17:55
2
در جلسه هیات نظارت ماده 33؛

۳۳ فقره پرونده به مساحت ۱۱۲ هکتار تعیین تکلیف شد

۳۳ فقره پرونده به مساحت ۱۱۲ هکتار تعیین تکلیف شد
قلم/ کردستان- 33 فقره پرونده مربوط به اراضی منابع ملی و دولتی که در سنوات گذشته برای اجرای طرح های کشاورزی، وابسته به کشاورزی و غیر کشاورزی به مساحت تقریبی 112 هکتار تعیین تکلیف شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به منظور نظارت بر نحوه اجرای طرح های کشاورزی و غیرکشاورزی در اراضی منابع ملی و دولتی واگذار شده، چهارمین جلسه هیات نظارت موضوع ماده ۳۳ اصلاحی قانون اصلاح قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور با حضور اعضای هیات متشکل از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان، مدیرامور اراضی سازمان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مراجع متولی طرحهای ذیربط، در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.
در این جلسه ۳۳ فقره پرونده مربوط به اراضی منابع ملی و دولتی که در سنوات گذشته برای اجرای طرح های کشاورزی، وابسته به کشاورزی و غیر کشاورزی به مساحت تقریبی ۱۱۲ هکتار تعیین تکلیف شد.
گفتنی است؛ این طرح ها در حوزه های تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت توزیع برق، شیلات و امور آبزیان و حوزه های علوم و تحقیقات و جمعیت هلال احمر واگذار شده بود بررسی و آراء لازم از جمله فسخ قرارداد اجاره، تمدید قرارداد اجاره، تعیین مهلت، تائید اجرای طرح و صدور سند اعیانی صادر شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.