stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 177956
  • 28 مهر 1399 - 17:50
2
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه خبر داد:

پلمب ۳ باب خانه مسافر متخلف در شهرستان بانه

پلمب ۳ باب خانه مسافر متخلف در شهرستان بانه
قلم/ کردستان- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه از پلمب 3 خانه مسافر متخلف در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، سعداله رحیمی خواه در این خصوص گفت: با توجه به شکایت واصله از ۳ باب خانه مسافر متخلف که موجب ایجاد مزاحمت عمومی و سلب آسایش و امنیت اجتماعی همشهریان شده بود با دستورمقام قضایی، توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمپ شدند.

وی با تشکر از همکاری شهروندان شهرستان بانه خاطرنشان کرد: مالکان منازل مسکونی حق ندارند منزل شخصی خود را به عنوان مکان عمومی استفاده قرار داده و بدون مجوز قانونی به مسافران اجاره دهند.

رحیمی خواه در ادامه افزود: هر گونه فعالیت در زمینه اسکان مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان که بدون مجوز از این اداره باشد و موجب نارضایتی و ناامنی شود براساس قوانین و مقررات با آن ها برخورد خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه با درخواست از شهروندان این شهرستان برای همکاری بیشتر در این خصوص اظهار داشت: از همشهریان انتظار می رود به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا درصورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با تنظیم دادخواست به مراجع قانونی و ذی صلاح تحویل، تا در اسرع وقت برابر قانون و مقررات از سوی دستگاه قضایی برخورد لازم و قانونی با متخلفان انجام شود.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.