stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 177779
  • 28 مهر 1399 - 12:51
3

کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور در قزوین افتتاح شد

کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور در قزوین افتتاح شد
قزوین – قلم- کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور روز دوشنبه با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در اداره تعاون استان افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، مراسم آغاز به کار کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور به عنوان یکی از دستور جلسات کمیسیون حمل و نقل، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون استان امروز در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

مسوول انجمن صنفی رانندگان وانت استان و کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور در این جلسه گفت: از عملکرد خود در حوزه ساماندهی وانت بارها در استان و کشور راضی نیستیم و سال‌هاست در جلسات مختلف، دلایل آن را واکاوی کرده و به چهار مشکل اصلی رسیده ایم.

سیدرضا محمدی اضافه کرد:متاسفانه ما در حوزه تصمیم سازی در کلان کشور فاقد یک تشکل رسمی و قانونی و مورد قبول ذینفعان بودیم که با تلاش‌های صورت گرفته طی یکسال و نیم اخیر با همکاری سایر استان‌ها امروز شاهد افتتاح کانون کشوری وانت بارها در شهر قزوین هستیم.

محمدی گفت:امیدواریم افتتاح این کانون منشا خیر برای فعالان این حوزه باشد و بتواند بخشی از مشکلات و معضلات آنها را مرتفع سازد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تعامل خوبی که با مجموعه حمل و نقل و راهداری، اتحادیه‌های کشوری حمل و نقل و سایر تشکلات برقرار کرده ایم موفق شدیم مشکلات مجموعه را احصا کرده و برای حل آنها تلاش کنیم.

این مسوول گفت: یکی از مشکلات ما نداشتن اطلاعات سالم و به روز در مجموعه بود که امکان هرگونه برنامه ریزی و بسترسازی را از ما سلب می کرد.

وی اضافه کرد: همچنین نبود هماهنگی در حوزه وانت بارها با توجه به تعداد زیاد دستگاه‌ها و کثرت متولیان این حوزه به خاطر تنوع کاری از دیگر مشکلات ما بود.

محمدی افزود: حدود ۱۵ هزار دستگاه وانت بار در استان و ۲ میلیون دستگاه وانت بار در کل کشور در حوزه حمل و نقل شخصی، سازمانی، عمومی، درون و برون شهری، امداد و … فعالیت دارند که با توجه به این موضوع،  ساماندهی این بخش به یک کار فراسازمانی نیازمند است.

این مسوول گفت: ما به نمایندگی از کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق ایران موظف شده ایم دو موضوع جمع آوری اطلاعات و دیتای سالم و استفاده از فناوری روز را به صورت پایلوت در استان قزوین راهبری کرده و نتایج آن را به سایر استان‌ها تسری دهیم.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.