stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 17771
  • 11 آذر 1394 - 18:50
1

جاده کندوان برفی و ترافیک در این مسیر نیمه سنگین است

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: در حال حاضر بارش برف در منطقه تونل کندوان و ترافیک نیمه سنگین از سمت کندوان به چالوس را شاهد هستیم.

قلم | qalamna.ir :
رضا کاوه روز چهارشنبه در گفت و گو با اظهار داشت: با توجه به تعطیلات آخر هفته هر ساعت بر تعداد خودروها در حال تردد در این جاده افزوده شده و ترافیک در مسیر بویژه در شهر مرزن آباد ، ولی آباد ، پل زنگوله و سیاه بیشه در مسیر تونل کندوان به سمت چالوس را شاهد هستیم. 
 
وی تصریح کرد: هم اکنون در ارتفاعات این محور بارش برف را شاهد هستیم و تردد در این مسیر باید با زنجیر چرخ انجام شود. 
 
وی خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این جاده را دارند ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی پلیس و ماموران راهداری توجه کنند. 
 
وی تصریح کرد: نیروهای راهداری با تلاش فراوان در این جاده مشغول فعالیت هستند تا این مسیر برای تردد خودروها در بهترین شرایط باشد. 
 
مسئول هواشناسی سیاه بیشه گفت: هم اکنون منطقه سیاه بیشه بارانی است و این وضعیت تا امشب ادامه خواهد داشت علاوه بر شدت بارندگی و کاهش محسوس دما، بارش برف را خواهیم داشت و در روزهای پنجشنبه و جمعه آینده نیز بارندگی با شدت ادامه خواهد داشت . 
 
کرمعلی اسدی افزود: در حال حاضر دما شش درجه سانتیگراد است که پیش بینی می شود امشب با کاهش دما شاهد یخ زدگی در این منطقه خواهیم بود.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.