stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 177602
  • 28 مهر 1399 - 9:24
4

۲۰ خانه ورزش روستایی در قزوین افتتاح می‌شود

۲۰ خانه ورزش روستایی در قزوین افتتاح می‌شود
قزوین – قلم– مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، ۱۶ تا ۲۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.
قلم | qalamna.ir :

عباس علایی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم با تبریک هفته تربیت بدنی به تمامی مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی استان، افزود: امسال به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه‌های مختلفی طراحی شده است که به دلیل شیوع کرونا اکثرا در فضای مجازی برگزار خواهند شد.

وی اضافه کرد: افتتاح خانه‌های ورزش روستایی از جمله این برنامه‌ها است که به منظور تقویت نشاط و شادابی اجتماعی در روستاهای استان، افزایش سرانه ورزش قزوین و توسعه ورزش در بعد قهرمانی و همگانی آن میان روستاییان استان صورت می‌گیرد.

این مسوول افزود: افتتاح چهار پروژه ورزشی شامل یک سالن ورزشی و سه چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی است که به صورت نمادین در سطح استان برگزار خواهد شد.

علایی مقدم با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده، افزود: برگزاری مسابقات و برنامه‌هایی که از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مشکلی نداشته باشند در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از جمله این برنامه‌ها همایش دوچرخه سواری با عنوان سه شنبه‌های بدون خودرو و برنامه کوهروی است که با حضور حداکثری جامعه ورزش و جوانان استان برگزار خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.