stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 17756
  • 11 آذر 1394 - 13:52
5

غرویان: برای نزدیک‌شدن دل‌ها به یکدیگر باید دست از تخریب هم برداریم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر دل‌هایمان را رئوف کرده و برای یکدیگر ارزش قائل شویم یعنی درس عاشورا را فراگرفته‌ایم در صورتی عزاداری‌ها باعث وحدت و انسجام بیشتر ما شود که بتوانیم دست از تخریب یکدیگر و ترور شخصیتی برداریم که با این کار دل‌هایمان را به یکدیگر نزدیک کرده‌ایم.

قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله محسن غرویان در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اربعین حسینی گفت: به نظر من در بعد درس‌های اخلاقی اربعین و عاشورا کمتر کار شده متاسفانه ما در عزاداری‌های امام حسین(ع) کمتر به روح عزاداری پرداخته‌ایم و متاسفانه تشریفات در مراسم‌های عزاداری بیشتر به چشم می‌خورد.

وی افزود: اگر دل‌هایمان را رئوف کرده و برای یکدیگر ارزش قائل شویم یعنی درس عاشورا را فراگرفته‌ایم در صورتی عزاداری‌ها باعث وحدت و انسجام بیشتر ما شود که بتوانیم دست از تخریب یکدیگر و ترور شخصیتی برداریم که با این کار دل‌هایمان را به یکدیگر نزدیک کرده‌ایم.

غرویان خاطر نشان کرد: وحدت مسلمانان قدرت و مقاومت برابر تهدیدهای گروه‌های تندرو را افزایش می دهد و باعث می‌شود مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند این روزها وقتی مردم احساس خطر می‌کنند به اماکن مقدس پناه می‌برند عاشورا و اربعین نیز باید پناهگاه مردم باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید براینکه اربعین می‌تواند نقطه عطف اقتدار و شوکت اسلام باشد، گفت: مبلغان مذهبی باید بیشتر روی مباحث اخلاقی عاشورا و اربعین کار کنند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.