stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 176989
  • 26 مهر 1399 - 18:31
1
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

اجرای ۱۳۲ عنوان برنامه ورزشی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در همدان

اجرای ۱۳۲ عنوان برنامه ورزشی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در همدان
قلم/ همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای 132 عنوان برنامه ورزشی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در استان همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی به کارکنان و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، جامعه ورزشی، قهرمانان و هیئت‌های ورزشی، اظهار کرد: هرساله هم‌زمان با فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌شود که خوشبختانه استان همدان با بهره‌گیری از ظرفیت هیئت‌ها و ورزشکاران توانمند نیز برنامه خوبی تدارک و اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: امسال نیز بنا بر سنت هرساله نخستین روز از این هفته هم‌زمان با مرکز استان غبارروبی قبور مطهر شهدا در استان و شهرستان‌ها انجام سپس با ائمه جمعه مستقر استان همدان دیدار و گفتگو و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند خواهیم شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه‌های اجرایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین حداقل حضور فیزیکی افراد برگزار می‌شود، گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۳۲ عنوان برنامه ورزشی در هفته تربیت‌بدنی در سراسر استان همدان برگزار می‌شود.
وی برگزاری نشست‌های تخصصی با سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های ورزشی، همایش‌های پیاده‌روی خانگی، مسابقات دارت کارمندان دولت، کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان و خانواده‌ها، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، برگزاری مسابقات سپک تاکرا، برگزاری مسابقات پیاده‌روی در بلوار ارم، میزبانی مسابقات پرش‌بااسب قهرمانی استان در همدان، برگزاری مسابقه دال پلان، لی‌لی، هفت‌سنگ، سمینار آموزشی ویژه باشگاه‌های خصوصی، حضور روسا و مربیان ورزشکاران در نماز جمعه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در فضای مجازی در خصوص آشنایی با آسیب‌های ورزشی، همایش کوه‌پیمایی، افتتاح طرح هر پارک یک بازی بومی و محلی، برگزاری جلسه هیئت‌های ورزشی با نماینده و فرمانداران و غیره را اهم برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: هم‌زمان با این هفته در استان همدان ۶ پروژه ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
سیفی، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی مسئولین و ورزشکاران محترم بتوانیم همچون گذشته برنامه‌های متنوعی را در راستای ایجاد شور نشاط همگانی ایجاد کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.