stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 176907
  • 26 مهر 1399 - 12:59
2

کاخ سفید: در روسیه حوزه جدیدی برای اعمال تحریم باقی نمانده است

کاخ سفید: در روسیه حوزه جدیدی برای اعمال تحریم باقی نمانده است

رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد چیز زیادی در روسیه برای تحریم کردن باقی نمانده است و تحریم های آمریکا به حدی گسترده است که موارد بسیاری را در بر می گیرد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ سفید اعلام کرد نمی داند در چه زمینه ای باید تحریم ها را در روسیه متمرکز کند.

مسکو اقدامات واشنگتن را ترمزی برای همکاری های دو کشور می داند، در حالی که این تحریم ها در سال های اخیر افزایش یافته است.

اوبراین می گوید: “مشکل با روس ها این است که در آنجا تقریبا چیزی برای تحریم وجود ندارد. ما ۳۰۰ سازمان و الیگارش را در روسیه تحریم کرده ایم، همه شرکت های انرژی تحت تحریم هستند. ما به دنبال حوزه های های دیگری هستیم تا نارضایتی خود را بیان کنیم، اما به دلیل ماهیت کلی تحریم های موجود، انجام این کار دشوار است.”

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تأکید کرده بود که اراده آمریکا برای کند کردن روند توسعه روسیه، همکاری های دو کشور را محدود خواهد کرد.

وی ادامه داد که متنوع ترین تحریم ها علیه مسکو در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ اعمال شده است که ۴۶ تصمیم فقط در جهت تمدید یا اضافه کردن تحریم های موجود اتخاذ شده است.

در ۲۴ سپتامبر، به دنبال مسمومیت الکسی ناوالنی، گروهی از سناتورهای آمریکایی لایحه جدیدی را برای تحریم روسیه ارائه دادند. این لایحه محدودیت های ویزا برای مقامات روسی که تصور می شود “در نقض آشکار قوانین بین المللی نقش دارند” پیشنهاد شده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.