stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 175814
  • 23 مهر 1399 - 16:52
1
قانون را رعایت نمی کنید لااقل از رهبر انقلاب پیروی کنید!

آیا استاندار کرمانشاه فراتر از رهبر انقلاب عمل می کند؟/ بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی چه می گوید؟

آیا استاندار کرمانشاه فراتر از رهبر انقلاب عمل می کند؟/ بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی چه می گوید؟
آقای استاندار! بد نیست بدانید فعالیت غیرقانونی را مجموعه روابط عمومی شما انجام می دهد. مقتضی است هرچه سریع تر نسبت به عذرخواهی روابط عمومی و تصحیح اقدام خلاف واقع شان درباره نشر مطالب دروغین و تبلیغات منفی علیه این رسانه دستورات لازم را مبذول دارید و اگر تخلف روابط عمومی استانداری متوقف نشود برای افکار عمومی این شائبه بوجود می آید که استاندار کرمانشاه که مسئول مستقیم برخورد با این تخلفات است فراتر از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حرکت می کند.
قلم | qalamna.ir :

چند صباحی است به لطف تغار شکسته و ماست ریخته جهان به کام کاسه لیسان گشته و به میز کوچک روابط عمومی رسیده اند که حتی اندازه آن میز هم بسیار بزرگ تر از قواره شان است. وقتی فردی در حد و اندازهء حداقل های رسانه ای نباشد و به حد و حیطه کاری خود هم آشنا نباشد، دست به کارهایی می زند که عاری از تفکر و رسالت حرفه ای خبرنگاری است و ناشایستگی برخی افراد بر هیچکس پوشیده نیست چراکه مردم ما “می فهمند”!

باز هم رفتار ناشایست و بی اخلاقی و عقده گشایی روابط عمومی استانداری کرمانشاه این بار هم با سیاه نمایی، دروغ پردازی و تبلیغات منفی علیه وبگاه خبری قلم (قلمنا) و مدیران آن که بصورت گسترده از استفاده با حساب های کاربری جعلی در فضای مجازی تا ارسال نامه رسمی به تمام ادارات استان مبنی بر جلوگیری از همکاری ادارات با این رسانه (مستندات آن نزد این وبگاه محفوظ است) که از قضا دست آنهایی که علیه این وبگاه خبری در استان کرمانشاه اقدام به تبلیغات منفی کردند رو شد!

پر واضح است که چرا این مجموعه با برخی رسانه ها برخورد ناشایستی دارند، این مجموعه تاب انتقاد ندارد و همانطور که از رفتار شان پیداست با کوچکترین انتقاد چونان اسپند روی آتش بالا و پایین می پرند. اینطور نمی شود که یک رسانه و خبرنگاران آن مطالبی را منتشر کنند که خلاف واقع باشد که این با رسالت حرفه خبرنگاری سازگار نیست، همان مقدار که نکات مثبت و اقداماتی که نفع مردم در آن است را منعکس می کنیم، در قبال کاستی ها و وعده های توخالی و آمارهای دروغین نیز سکوت نمی کنیم و همواره در صدد آگاهی مردم و اعتلای میهن اسلامی مان قدم بر می داریم.

آقای استاندار!

روابط عمومی شما به چه حقی در نامه ای به فرمانداران سراسر استان، مدیران و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی استان اقدام به دروغپردازی و تبلیغات منفی علیه رسانه قلم (قلمنا) کرده و مطالبی خلاف واقع را نشر داده است! فعالیت وبگاه خبری قلم کاملا قانونی بوده و از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای مجوز است. اکنون با نامه روابط عمومی مجموعه شما هیچ اداره ای حاضر به انجام مصاحبه نیست و حتی از ورود خبرنگاران این رسانه به نشست های خبری جلوگیری می کنند که این اقدام غلط موجب آسیب به اعتبار این رسانه و فعالیت آزاد مطبوعات در استان کرمانشاه شده است.

آقای استاندار!

بد نیست بدانید فعالیت غیرقانونی را مجموعه روابط عمومی شما انجام می دهد که پیام رسان فیلتر شده تلگرام به پایگاه رسمی اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه تبدیل شده است، آن هم در حالی که فعالیت دستگاه های اجرایی در این پیامرسان ممنوع است، قانون را رعایت نمی کنید لااقل از رهبر انقلاب پیروی کنید که در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) فعالیت خود را در این پیام‌رسان، متوقف کرده است.

“این اقدام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آقا KHAMENEI.IR که پیش از شروع برنامه‌ی رسمی نهادهای کشور در توقف استفاده از تلگرام انجام شده، برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌رسان‌های غیرایرانی بوده است.” آیا استانداری کرمانشاه فراتر از رهنمود های حضرت آقا حرکت می کند؟ اگر فعالیت کانال تلگرامی استانداری متوقف نشود برای افکار عمومی این شائبه بوجود می آید که استاندار کرمانشاه که مسئول مستقیم برخورد با این تخلفات است فراتر از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حرکت می کند که در نهایت باید منتظر رسیدگی قوه قضاییه به این مهم بود.

آقای استاندار!

مقتضی است هرچه سریع تر نسبت به عذرخواهی روابط عمومی و تصحیح اقدام خلاف واقع شان درباره نشر مطالب دروغین و تبلیغات منفی علیه وبگاه خبری قلم (قلمنا) دستورات لازم را مبذول دارید و پیش از ورود قوه قضاییه به تخلفات روابط عمومی تان از پیام رسان ممنوع شده دست بکشید!

 

و من الله توفیق
حسام الدین شیخی
مدیرعامل مجموعه خبری قلم

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.