stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 175094
  • 21 مهر 1399 - 5:28
3
رتبه عالی استانداری بیکارترین استان کشور و ابهام افکار عمومی!

استانداری بیکارترین استان کشور چگونه رتبه برتر شده است؟/ چند کرمانشاهی را صاحب شغل کرده اید؟/ مهندس بازوند پاسخ دهد

استانداری بیکارترین استان کشور چگونه رتبه برتر شده است؟/ چند کرمانشاهی را صاحب شغل کرده اید؟/ مهندس بازوند پاسخ دهد
 استانی که همواره در رتبه بیکارترین قرارداشته و در پاییز سال 1398 نیز با 16.3 درصد همچنان بیکارترین استان کشور بوده چگونه در ارزیابی عملکرد همان سال رتبه برتر را در میان 31استان کسب می کند؟
قلم | qalamna.ir :

استانداری کرمانشاه در جایگاه برتر یا بنابر خبر منتشر شده همان عالی قرار گرفته است، رتبه ای که در توضیح آن خبری از جزئیات نیست، اینکه این درجه عالی رتبه را بر اساس کدام مشخصه ها و به دلیل کدامیک از عملکردهای طلایی این مجموعه اعطا نموده اند هم مشخص نیست، بنظر می آید که این دسته از کلی گویی ها بیشتر شبیه به فرار از پاسخ هایی باشد که بعد از اعلام اینگونه خبرها بوجود می آید. به صرف اینکه “در جشنواره شهید رجایی در سال ۹۸ و در حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی؛ استانداری کرمانشاه در جایگاه نخست قرار گرفته برای افکار عمومی قانع کننده نیست و باید درباره چگونگی و فاکتور های این امتیاز دهی بصورت شفاف توضیحاتی ارائه گردد.

 استانی که همواره در رتبه بیکارترین قرارداشته و با مشکلات عدیده ای روبرو بوده این بار استانداری آن در جایگاه برتر از ارزیابی عملکرد قرار می گیرد! کرمانشاه در پاییزسال ۱۳۹۷ با ۱۸.۲ درصد بیشترین نرخ بیکاری را داشته و در پاییز سال ۱۳۹۸ نیز با ۱۶.۳ درصد همچنان بیکارترین استان کشور بوده! با این حال چگونه می شود که استانداری کرمانشاه در جایگاه نخست و برتر در بین ۳۱ استان کشور قرار می گیرد؟

بعد از این خبر سری به سایت جشنواره شهید رجایی زدیم اما نامی از رتبه کرمانشاه در آن وجود نداشت اما از جزئیات پانزدهمین جشنواره شهید رجایی در سال ۹۸ و استان های برتر بر اساس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه از بین استان های کشور به ترتیب به سه نام استان قزوین، سمنان و خراسان جنوبی رسیدیم که نام استان کرمانشاه در میان آنها نبود.

استاندار کرمانشاه در ۲۹ مهر ۱۳۹۶ در گفت و گو با یک خبرگزاری گفته “هر مدیری که وعده غیرقابل تحقق درکرمانشاه بدهد محلی از اعراب ندارد”. گذشته از وعده های ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی خالص و پیش بینی های هزاران شغلی از این قبیل جناب استاندار، آیا ایشان حاضر است پاسخ دهد که به ترتیب در سال های ۹۶، ۹۷، ۹۸ و سال ۹۹ تا کنون چه تعداد اشتغال برای مردم استان ایجاد شده یا به عبارتی ساده تر چند نفر کرمانشاهی در هر سال صاحب شغل شده اند و دفترچه تامین اجتماعی آنها نوبت اول بوده که این مورد شاخص خوبی برای اعلام آمار درخصوص اشتغال‌زایی است!؟

لازم است بدانیم حتی اگر استانداری کرمانشاه رتبه نخست را هم کسب کند با این سوال سخت مواجه می شویم که آیا جایگاه استان کرمانشاه در وضع معیشت و اشتغال مردم تغییری پیدا کرده است؟ در موضوعاتی نظیر بیکاری، اعتیاد، کارتن خوابی و زباله گردی، ورشکسته شدن و تعطیلی مشاغل و… چطور؟

بهتر است درخصوص عملکرد سه ساله با مردم صادق باشیم، بیایید درباره “وعده های کلنگزنی پالایشگاه آناهیتا که جدیدا به پتروپالایشگاه تغییر یافته، پتروشیمی اسلام آبادغرب، بندرخشک و… بگویید” و رسانه ها را در میان مردم دروغگو جلوه ندهید!

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.