stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 17508
  • 10 آذر 1394 - 11:53
3

پلمپ ۱۱ آرایشگاه زنانه در کرج

بر اساس قانون نظام صنفی و آیین نامه های مربوطه، قوانین مشخصی برای فعالیت و همچنین نوع خدمات در این صنف تدوین شده که سرپیچی از آن به هر نحو تخلف محسوب می شود.

قلم | qalamna.ir :

مدیربازرسی و نظارت اصناف استان البرز از پلمپ ۱۱ واحد متخلف آرایشگاه زنانه درشهرستان کرج خبرداد.
 
رمضان رستمی درگفت وگو با افزود: درماه گذشته طرح ویژه نظارتی آرایشگاه های زنانه در استان البرز آغازشده که در این مدت ۴۵ آرایشگاه زنانه مورد بازرسی قرارگرفت که از این تعداد ۳۳ واحد متخلف شناخته شدند.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این تخلفات ۷۵۰ میلیون ریال برآوردشده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش فعالیت آرایشگاه های زنانه درسطح شهرستان کرج، تاکنون طرح های نظارتی ویژه ای برای این صنف اجرا شده است.

رستمی افزود: با توجه به افزایش تخلفات ارتکابی و مشکلات اجتماعی حاصله، طرح نظارتی جامعی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و پلیس امنیت اخلاقی در حال اجرا است.

وی گفت: با توجه به حضور کارشناسان تمام دستگاه های ناظر در بازرسی های صورت گرفته، مسائل صنفی، انتظامی، بهداشتی و … بررسی و با متخلفان برابر مجازاتهای تعزیری و قضایی برخوردی قاطع و بدون اغماض صورت می گیرد.

وی افزود: بر اساس قانون نظام صنفی و آیین نامه های مربوطه، قوانین مشخصی برای فعالیت و همچنین نوع خدمات در این صنف تدوین شده که سرپیچی از آن به هر نحو تخلف محسوب می شود.

وی گفت: متاسفانه برخی از آرایشگاه ها از چارچوب قانونی خود عدول کرده و خدمات دیگری مانند امور چاقی و لاغری، تاتو، لیزر و … را نیز ارائه می نمایند که برخی از آنها کاملاً ممنوع بوده و برخی نیز می بایست در مراکز پزشکی و درمانی خاص خود ارائه کنند که در صورت مواجهه با این موارد، ضمن معرفی به آنها تعزیرات حکومتی از فعالیت واحدصنفی آنان نیز جلوگیری و واحد متخلف پلمپ می شود.

رستمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن های ۵ – ۳۲۲۱۸۱۵۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.